|
Post by kohaku on Sept 4, 2010 14:56:00 GMT -5
kohaku håbet af hun kunne til give ham men han kunne ikke holde det til bage mere han vente på af få chansen for af komme helt tæt på hindens krop stille og rolige to kohaku Mayus hånd mod sin lme og lod den gå op og ned af den for af tænde ham lidt den naden hånden kørte stille fram og til bage og lidt rundt på en lang som måde til siste fik han hånden ind under Mayu noget som kohaku ikke hadet ranget med over hovet ville ske han sukket lige sår stille og så ind i hindens øjne " til giv mig " visket han inden i munden på hinden han ville slet ikke det her men hun måtte bruge ham som vad som helst han logget øjne og lod hindens krafter få fadt i ham og hinden self om det var temlige svært for ham vad skulle han dov gøre med sig self hun var 16 år og hun var køn måske kunne de holle det hemliget ind til hun var gammel nok
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 5:12:23 GMT -5
Mayu så på ham med et skræmt blik i øjnene, hvad var det helt præcist at han havde gang i? Havde hun selv været skyld i dette? Hun lukkede øjnene og faldt ind i en trance, som den sensuelle kræft var skyld i. "Jeg ønsker ikke at trække dig med ind i dette, men jeg kan ikke gøre noget" sagde hun med en stille og fredelig stemme. Hun åbnede øjnene i det at han tog fat i hendes hånd for at trække den ned til hans lem. For hende føltes det underligt at røre ved en andens mere hellige dele, men noget kunne tyde på, at det var det han gerne ville have? Nu tog hendes krop selv over, nu var der virkelig ingen vej tilbage. Den sensuelle kræft ville have dette og det kunne ikke stoppes, som det nogen gange havde lykkedes hende at gøre. Hun bevægede sin hånd frem og tilbage over hans lem. Pludselig fandt hendes hånd vej nedenunder hans bukser og begyndte at kærtegne hans lem uden på underbukserne.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 5:23:42 GMT -5
kohaku kunne ikke stoppe han sukket stille og roliget og lod hinden gør de ting hun hadet lyst til af gøre mod ham han logget øjne og prøvet af tænket på noget andet hans sind var roget lige nu han viste ikke vad han skulle gøre eller sige til henden nu for hun var der self og sår var der også den vor der bar ville have hans krop stille og roliget to han den hånd som han hadet haft inden i hindens bryst og to den stille ned mlmen hindens ben og kørte den over stengen af hindens trysser sår hun og vente på af blive våd vågen han skulle gøre dette viste han ikke ragtit self han håbet bar på af han kunne få hindens krafter under behold af det for hun hadet vist ikke haft sex før sår vidt han kunne mærke på hinden han smilet roliget og kysset hinden svagt og vente på af hun skulle gengælde det
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 5:31:14 GMT -5
Mayu sukkede stille og gengældte først nu kysset. Hun trak ham længere ned til sig, så han nu lå helt ovenpå hende. Et støn forlod hendes læber. Hun så ham ind i øjnene stadig med et skræmt blik. Men lige så stille ændrede blikket sig til at være mere forførende og lokkende. "Slip din lyst fri" sagde hun med en lokkende og forførende stemme. Hun kyssede ham blidt igen. Stille og roligt begyndte hun at åbne hans bukser, men måtte stoppe, da hun kunne mærke at han var på vej ned mellem hendes ben. Et nydende suk forlod hendes læber og langsomt spredte hun sine ben mere. Så han kunne være der. Det var som om, at hun var forandret og endelig havde taget sig sammen til at få gjort noget ved sin mødom. Eller bare give efter for sine kræfter.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 5:47:05 GMT -5
kohaku så på Mayu da hun sukket han rømdet lidt af hvad hun sage for det kunne ske for self for ham men hun var nu ikke sår gammel igen hvad ville der sket med dem han smilet sødt til hinden " min lille mayu " kom det fra ham han kunne også mærke af hun skubbet hinden lidt længer ned mod sig var det virklige hinden " jeg ved ikke vad jeg skal gøre du må sige det " kom det fra ham da hun åbet hans bukser kunnehan mærke en noget hår komme op af sin arme han så stille ned mod hinden og støj stille igen hindens skede mod hindens kildt og rullet den lidt rundt han sukket lidt og begudet nu også af tage hindens tøj af han kom stille op over maven og lod til det blive der han så stille io på hinden og "er du sikker på du ville det "
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 5:57:00 GMT -5
"Du ville jo hjælpe mig" svarede hun med et forførende smil på læben. Hun kyssede ham ned af halsen og skubbede ham ned at ligge i sengen. Den sensuelle kræft påvirkede ikke kun ham men også hende. Hun satte sig ovenpå ham og trak sin trøje af. Den lyse og hvide bh kom til syne. Hun rykkede sig lidt ned over ham og rev hans bukser af, så han kun lå i underbukser og bluse. "Lad mig se, hvad den sensuelle kræft kan få dig til" sagde hun med et mindre smil på læben og kyssede ham lidt på hans ben. Et kys plantede hun mod hans lem, dog stadig uden på hans underbukser. Hun smilte lettere frækt til ham og smed sin bh i en enkel bevægelse.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 6:09:16 GMT -5
kohaku sukkket han viste ikke hvad han skulle gøre self om han prøvet af stoppe kunne han ikke han så hun smed bhen af og smilet lidt til hinden " jeg ville godt...hjælpe dig skat " svagt han stille og nusset sig op af hinden og rukket hans ned mod hidnen han smilet roliget og kikket lidt på hindens bryster hans vide øjne skide roliget til hiden mens et sødt smil kom over ham måske var der noget af de i hinden han lod hinden gør vad hun lyste til og da hun kysset kohakus leme bliv den en smule stiv i det igen han så op på hinden " du er smuk min pige " svagt han stille og to stille på hindens bryster dem bække to og klimte dem han lod hinden gør vad hun ville og stille logget han øjne sår hun kunne nyde det lige som ham selv han sukket stille og smilet lidt fækt til hinden igen
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 6:17:36 GMT -5
Mayu sukkede nydende og lagde sig ned over ham. Hun trak roligt hans bluse af og åbnede selv sine bukser og lod sit underliv bevæge sig mod hans. Måske ville hun gerne dette, eller også var hun bare for påvirket til at kunne stoppe igen. Det kunne være begge dele. "Gør ved mig, hvad du lige lyster. Jeg har i hvert fald lyst til dig" hviskede hun ind i hans øre. Pludselig rejste hun sig op og stilte sig foran ham. Uden at tænke sig om, trak hun sine bukser af og derefter den g-streng hun holdt så meget af, tog hun også af. "Hjælp mig med at styre min kræft. Gør ved mig, hvad min kræft siger du skal" sagde hun med et bedende smil og stod nu helt nøgen overfor ham. Hun ventede bare på at, han skulle tage hende.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 6:24:57 GMT -5
kohaku så med stor øjne på hinden da hun raste sig op det af mærke hindens skede mod hans leme det kilde lidt i ham han satte sig ned på knæne og så op på hinden "j eg ville være din " svagt han stille og kysset hindens skede lang somt mens han slikket den lang somt op og sår den bliv helt slimet han kunne ikke finde ud af det hun sage på to ting men han var lige glad med det han vente bar på hun skulle blive våd nok " sige nogett skat " svagt han inde i hindens skede han mærket godt af han var nu mal men det af side og ha sex med et barn på 16 slog ham ikke han trykket tyngen lidt længer ind for af få beder fadt hun kunne bruge ham som hun ville vis ham han kom ind og ud med tungen og lod den snore sig rundt om kring noget af hindens hud han logget øjne og vente på af hun bad ham om noget " sig noget som jeg..skal gøre skat " svagt han stile og smilet færk op på hinden
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 6:58:03 GMT -5
Et støn forlod hendes læber og hun bed sig svagt i læben for at holde nydelsen tilbage. Det var dejlig endelig at kunne mærke denne følelse. Hun sukkede og lagde hænderne på hans hovede. I bare nydelse pressede hun ham tættere på sig og kunne næsten ikke holde sig tilbage mere. Det at han slikkede hende gjorde hende bare grundig våd og tændt. "Jeg vil ha dig" sagde hun tændt og tog fat i ham og tvang ham til at sætte sig på sengen, hvorefter hun hev hans underbukser ned og begyndte at sutte på hans lem. Der var noget som drev hende til at gøre dette, der var noget som viste hende vej til hvad hun skulle gøre, kunne hun mon lide det? "Jeg vil ha dig til at tage mig, når du en gang er klar" sukkede hun halvt stønnende, hun fortsatte roligt med at sutte hans lem godt og grundigt stift. Hun fik ham til at ligge sig ned hvorefter at hun gled hendes våde underliv mod hans stive lem. "Luk dig ind i min varme" sagde hun forførende og det var som om at hendes krop skreg efter at mærke hans lem inde i sig.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 7:11:01 GMT -5
kohaku sukket lidt og ryste lidt med hovet for af få sig selv til af stoppe han vente hovet igen da hun sage af hun ville ha ham hans øjne bliv blød mes han sukket lemte gled hen over den våde skede han sukket svagt og sage sår stille " Mayu " kom det fra ham han trykket hinden ind til sig og trykket sår lang somt lemet ind i hinden det gjor en smule ondt i ham da han ikke hadet prøvet det før han kom lidt med et smerten søn og og brasset sig op i hinden helt han vente på af tage Mayus mordøm men det var svært Kohaku sukket og lod hinden gøre som hun ville med ham han tænket lidt på hvad hun ville gøre nu " hvad mener du med Mayu " sukket han svagt og to hånden under hindens hage og bevæget under livet h kohaku kunne mærke sædet komme ind i hinden og der logget han øjne og bed smerten i sig " ahhh haa åå " kom det fra han åben mund og kysset hinden inden hun kunne nå af svar på det vente han hinden om sår han lå oven på Mayu den anden hånde holdet hindens hovet ind til sin mund mens tungen gild rundt i hindens
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 7:16:15 GMT -5
Mayu skreg op, da han trængte ind i hende, hun kunne virkelig ikke forstå at dette var sket. Med hendes egen lære. Hun pev svagt, men havde i bund og grund ikke noget imod det. "Du må endelig ikke stoppe allerede nu" sagde hun med en svag stemme og kiggede ham ind i øjnene. Stille gengældte hun kysset. Hendes ben smed hun rundt om ham og pressede ham tættere på sig, det resulterede så i, at han kom helt ind i hende. Hun var ikke længere en jomfru og begyndte stille at pive, hvordan var dette sket. Den sensuelle kræft forsvandt lige pludselig og Mayu så op på ham. "Hva... hvad skete der?" sagde hun med en stille stemme og kunne stadig mærke hans lem inde i sig et nydende støn forlod hendes læber og hun smilte lidt til ham, andet kunne hun ikke gøre. "Kan du gøre mig en tjeneste og holde dig en smule tilbage med at komme, vil gerne mærke dette i lidt længere tid" sagde hun bedende og kyssede ham på kinden med et drillende smil.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 7:29:29 GMT -5
kohaku så lidt på hinden og forstod ikke ragtit vad hun snakket om han mærket af han kom helt ind i hinden kohaku stønnet svagt og nikket stille roliget bevæget hans leme ind i hinden for af statte lang somt " jeg har altid syntes om dig maryu og nu hved... jeg .... vorfor " fram stønnt han stille kysset kohaku mayu ned af halsen og kom ned mod hidnens bryst vor han sutte dem lidt stive han vente ikke på af hun skulle forkalr ham vad der ville ske med dem "ville--det --sige --at du ville hjem og bo hos mig " svagt han stille og lavet nolge forelsket blik til hindens hans leme gjor lidt efter stille og rolige begydet han af støde lidt til for af gøre det helle godt hindens lille krop bliv gemt i hans han så lidt ned af hinden og loften sine ben lidt sår han kunne komme dyber ned af hinden det var ragt det her han viste ikke om hun var blive sig self og om kraften hadet forladet hinden om den senusel hadet forladet hindens krop hans leme for bliv der hinden et støn ud slap hans læber han sukket stille og lod som igen ting med sig self
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 7:35:39 GMT -5
Mayu skreg op og så på ham med nogle forvirrende øjne. Hun rystede lidt på hovedet til hans spørgsmål. "Jeg kan ikke. Vi bliver nød til at holde dette hemmeligt, ellers bliver vi begge straffet." sagde hun med en stille stemme. Og prøvede at gemme sit ansigt væk, da hendes kinder begyndte at bluse op. Hun rødmede faktisk. Hendes ben lod hun falde ned mod sengen og sukkede lidt. Hvorfor var dette sket. Nu troede han sikkert noget helt forkert om hende. "Men vi kan godt gøre dette igen. Du kan jo bare lade som om at jeg skal straffes nogle gange, når jeg laver ballade og så slæbe mig med ind på dit værelse" sagde hun med et drillende smil. Der var to sider som snakkede, den generte og den mere liderlige Mayu. Skizofren!
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 7:49:21 GMT -5
han sukket lidt over det og viste af hun menet det hun sage han sukket lige sår stile og lod henderen gilde under hinden hun så ud til snart af være færde han sukket svagt " det er oki bar du ikke skal væk fra mig det ville jeg ikke kunne klar " kohaku sukket lidt og vente sig om igen sår Mayu Ayaka Ai lå oven på ham han så ned af hindens smukke krop og kørte hånden ned mpd hindens røv han så stille i hindens røde øjne det var godt af have hinden hos sig han tæket bar på om vågen det ville gå i ders timmer overhovet han sukket stille " du må hive fat i mig vis din krafter løber frit igen " visket han stille i hindens øre og lod hånden gilde ned af hindens ryk han vente ikke det store af mayu over hovet han todet hun var hved af blive træt det var han i vargflad ikke kohaku to stille sin hånd og lage den hen over hindens og kryset fingeren med hinden " elsker du mig " visket han stille og trykket lemte lidt håre op mens han lage hovet tæt ind til hinden han kunne mærke noget koldt gilde ned af ham han gette det var blod fra hindens skede smilet kom fram i ham han viste godt af det var farliget af de to skulle være sammen han sukket lidt og bevæget under livet lige sår stille han skulle undervise dem i morgen han tænket på vågen pokker han ville klar det ikke for de det to sår meget på ham han ville godt adopter hinden men han viste jo ikke om hun ville have ham men hun sage vist af hun ikke ville han lage hovet ind til hinden og smilet roliget til hinden han lage hindens hånd på hans bryst kasse og lod hinden mærke hans hjerte
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 8:48:06 GMT -5
Mayu vidste ikke hvad hun skulle gøre. Hun satte sig op ovenpå ham og begyndte roligt at ride ham stille og roligt. Mon han kunne lide det? Selvom han allerede var kommet? Hun kunne vel godt prøve sig sammen. Stille sukkede hun og så ham ind i øjnene, hvorefter hun trak sig væk fra hans lem, så han kunne falde til ro igen. Hun var langsomt faldet til ro selv. Den sensuelle kræft var lukket inde i hende endnu en gang! "Hvordan skal jeg svare på det? Jeg er kun en lille tøs, som ikke kan styre sine kræfter, det var jo derfor at det endte som det gjorde" sagde hun stille og sukkede lidt. Hun begyndte at tage sit tøj på igen. Bare for at dække sin krop for hans syn. Selvom hun ikke havde noget imod, at han kiggede på hende. Han var den første, som havde været rigtig venlig mod hende og derfor var hun ham taknemlig.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 8:55:32 GMT -5
kohaku to stille hindens hånd inden hun to tøjet på " bliv hos mig i nat ville du ikke nok det er lidt ensmot her " han sukket stille og så lidt ned på sig self han smilet over af have haft sex med sine elver og hun var også køn oven i hatten vad pokker skulle han dov gøre han logget stille øjne og forholdet sig roliget det var en skøn syn som kom ham i møde han nusset hinden stille over hånden og vente bar på af kunne få lov til af ligge hos hinden i nat kohaku viste godt vågen hun tænket men det var godt af af hun kunne bruge ham vis hun ville af med sin sensuel demon side han sukket svagt og raste sig stille sår hun kunne sede hos ham kohaku var varm om hjerte og altid glad for af gøre noget for ander men hun skulle ikke stå af lenne med det der for gjor han også som han gjor og smilet sødt til hinden og nusset den silke blød røv
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 8:59:41 GMT -5
Mayu sukkede stille og så ham ind i øjnene. "Hvad så hvis vi bliver opdaget? Jeg bliver i hvert fald nød til at have tøj på, så de ikke finder ud af, at vi har været i seng sammen" sagde hun stille og så ned i jorden, da hendes kinder blev røde. Genert det var lige hvad hun var lige nu. "Kan godt blive så" sagde hun efter lidt tid. Hun så lidt på hans nøgne krop og nussede ham ned af ryggen. Hendes hænder fandt vej hen til hans lem endnu engang og begyndte at bevæge sig frem og tilbage igen. Tænde ham igen måske? Hvorfor dog gøre det igen, men der var noget virkelig galt med hende. Hun anede slet ikke hvad hun skulle gøre. Måske var det bedre bare at komme tilbage til sit eget værelse.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 5, 2010 9:28:49 GMT -5
kohaku to stille ned mod hindens hånd og fjenrten den " nej ikke mere nu vi skal være klar til i morgen maryu " han smilet sødt til hinden " men jeg kan godt blive ind i dig vis det er det du ville have " han to stille hans leme og stak ind i hindens våde skede her luget som om de hadet haft sex med hianden kohaku smilet sødt til Mayu Ayaka Ai sår hun kunne se af han var glad for af være hos hinden han lage sin hånd om marys lille krop og kysset hinden svagt hvad skulle han dov gøre med hinden vis de bliv op daget han sage ikke noget han lage bar hovet ind mod hinden og smilet stille " jeg skal nok passe på dig nu " svagt han stille og så ind i hindens øjne han ville godt vide lidt mere om Maryu vor når hun var sig self og vor når hun ikke var han to hindens hånd op til hans kind og kysset den stille " vad skal vi gøre vis vi bliver op daget jeg ville nøde miste dig " han lage hovet ind mod maryus bryst og sukket lidt han var sår glad lige nu af han ikke ville miste hinden
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 5, 2010 9:39:31 GMT -5
Mayu skreg op, da han stak sit lem op i hende endnu gang. Hurtigt trak hun sig væk og så på ham med et skræmt blik. "Please, det må du ikke gøre lige nu" sagde hun med en stille stemme, Hun lagde sig ned i sengen, men med ryggen til ham, bare for at falde lidt i søvn. Det var på tide at sove og desuden så blev Mayu nød til at stå tidligere op end alle de andre på børnehjemmet, så hun kunne komme op på sit værelse, uden at nogen ville opdage det. Det var hun jo nød til. Mayu så hen på ham og smilte lidt før hun lukkede øjnene og begyndte at sove stille. Hun havde det meget bedre, når hans lem ikke var oppe i hende, det var ikke helt vildt rart endnu. Da hun kun lige havde mistet sin mødom.
|
|