|
Post by kohaku on Sept 6, 2010 11:38:59 GMT -5
kohaku så stille hen hun hadet jo ikke nolge trysser på eller noget der minden om det han rømdet lidt og gik stille hen til hinden det var nu ragt af have hinden her om der var noget andet i luften viste han ikke noget om over hovet stille gik han hen til hinden og lage hånden ned mod hindens skteng af røven og kørte den lide op og ned af den han smilet og så ned på hindens bog "det ser ragtit nok ud ind til vider min pige " sage han stille gik han hen igen og satte sig ned i en stol og kikket på hinden han smilet sødt til hinden måske skulle han for telle af han hadet mødt hindens mor en gang nej det måtte vente han smilet roliget igen og så stille hen på en bog og to den op han ville se om hun ville have mere ind bar undervisen af ham om hun kunne lide ham som en lære var han lige glad med men han kunne godt se i hindens blik af der var mere i det ind som så kærlihed var en dyd og sår med et barn han hørte nolge banke på " der er aften mad hr kohaku " sage en lille pige stemmen hun åbet stille dåren " ar lis tak skal du have " kohaku to manden og stillet det på borte som var i et andet rum " ville du have noget af spise maryu " svagt han stille pigen gik igen og så lidt der hen med et smil på dem
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 6, 2010 11:44:06 GMT -5
Mayu stivnede da han finger nussede hende ved røven, men hvad mere kunne hun have forventet, når hun ikke havde nogle trusser på eller for den sags skyld g-streng på. Hun sukkede lidt og smilte for sig selv, da han sagde at det så rigtigt nok ud. Mon det ville hjælpe på hendes karakterer i skolen. Så hun kunne blive bedre? Hun vendte sig mod døren, da der blev banket på. Stemmen fik hende til at vende sig mod arbejdet, så pigen ikke kunne se hvem hun var. "Ellers tak hr. Kohaku" svarede hun roligt og fortsatte med et skrive videre. Hun blev nød til at være færdig. Før hun kunne tage det med ro. Det lange røde hår hang ned af hendes skuldre og ned på papiret, men med en enkel bevægelse blev det smidt om bagved hendes ører. Så hun ikke blev forstyrret af det.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 6, 2010 11:53:34 GMT -5
kohaku smilet lige sår stille mod hinden og to lidt kød i munden ikek for det raget ham han lage ikke mærke til hvad han skulle gøre overhovet lige nu han satte sig ned for af skive lidt i sin bog han prøvet af være flink hved hinden da hun nu var mere ind bar en elve han sukket lidt og fik den ide " jeg tænket på skal vi ikke gå en tur i byen og halnde lidt ind i morgen efter skolle " smilet bradet sig over ham han viste end ikke hvad han skulle skive om måske om maryu vor smuk hun v ar og vor meget hun betød for ham han var lige glad med flok om kring sig hans blik gled hen mod hindens røv og smilet stille 'når ja han hadet jo de røde joser til hinden han to dem stille ud af skabet de var crystal klar stille rajste hansig op og dufte til dem han kom hen over maryu og stille dem for and hinden " her maryu de er til dig " svagt han stille og kysset hinden på kinden og igen så han ned på hindens bog og nysset hindens ryk lidt " det ser ragtit fint ud meget ind dag " et stille og roliget smil kom hen over ham han vente hovet og satte sig ned på stolen igen det var ikke for de han var sår sulten igen over hovet det var meget ækel for ham af spise et stygge kød om dagen
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 6, 2010 12:00:07 GMT -5
Mayu blev en smule overrasket over hans foreslag og vendte sig om mod ham. Dog kun med hovedet. Hun havde lagt blyanten fra sig, så hun kunne slappe lidt af i hånden. "Jeg er snart færdig tror jeg" sagde hun roligt og smilte blidt til ham. Hun tænkte lidt over hans spørgsmål. Det kunne vel være hyggeligt nok. "Jeg kan godt tage med dig, hvis jeg også godt må slæbe dig ind i nogle butikker" sagde hun med et mildt grin på læben. Da hun igen vendte tilbage mod sine lektier, overraskede det hende en smule, at der lige pludselig stod nogle roser foran hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige og kiggede bare undersøgende på dem. Det var da meget sødt gjort. Hun rejste sig op af stolen og farede hen til ham. Hun væltede ham ned i sengen og gav ham et stort kram. "Mange tak Kohaku" sagde hun med et sødt og kærligt smil på læben.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 6, 2010 12:16:23 GMT -5
kohaku bliv meget overrasket over af hun krammet ham han hadet ikke set hinden sårn længe han smilet stille til hinden "det var sår lidt " svagt han svagt og strøj hånden over hindens kind og ned af marys ryk lige sår stille " det ville jeg da godt " svagt han stille " det kunne da blive meget sjovt jeg skal kun hente nolge få ting for nolge få bytiger " det stille smil støj sig over hindens panden " du betyder meget for mig " svagt han stille en svag rømden kom over hans kind han hadet haft en fornemsl af den pige siden han og hun så hianden for føste gang han støj hinden over kinden igen det skal nok gå aldt sammen han gjor ikke noget han krammet hinden bar ind til sig og beskydet hinden som en lille datter han smilet roliget til hinden og gjor ike noget hved det igen han sukket svagt " jeg skal nok beskytte dig fra i dag af " han sukket svagt og viste ikke hvad han skulle gøre noget helst hved det han sukket bar stille og nusset sig ragtit op af det det her han ville slet ikke have hun kom noget til han smilet bar gald til hinden " kunne du lide dem " svagt han stille og nusset hånden stille ned af hindens røv
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 6, 2010 12:22:12 GMT -5
Da hun havde overfaldet ham i et stort kram. Var både hendes top og nederdelen rykket længere op af hendes krop. Så man tydeligere kunne mærke hendes bare hud. Hun nikkede til hans spørgsmål og satte sig op ovenpå ham. Hun smilte blidt til ham og kyssede ham kort på munden før hun rejste sig op og rykkede hendes tøj en smule på plads. Hun kiggede hen mod roserne, tænk at hun skulle få sådan nogle, det kunne hun egentlig ikke fatte, når hun begyndte at tænke på det. "Jeg tror da nok at jeg kan passe på mig selv, så længe den sensuelle kræft ikke kommer frem og så længe jeg kan styre mine personligheder" sagde hun roligt og med et kært smil. Hendes krop vendte hun mod ham, dog gik hun hen til døren og låste den, så det var sikkert, at der ikke ville komme nogen ubudne gæster ind.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 6, 2010 12:41:55 GMT -5
kohaku hjerte hammert i et hop hvad ville hun gøre da hun løste døren sank han en klump var det nu hindens anden side eller den ene side af hinden han kunne ikke finde rundt i hinden lige nu han smilet chameren til hinden det var meget ragt med en pige som hinden han knappet buksern op og sad i stolen med henderen over vær side hans paladin krafter sage han skulle ikke være sammen med en demon men han to sig ikke af det stile lod han hånden gilde hen mod hinden og svaget "Imo sak Ila " og med det fik den taget hindens top af og hindens neder del på hinden han viste ikke om det var den senuel krop der snakket til ham eller om det var den irl hinden men han gætte på det var den irl for hun virket meget mere sød ind det andet han smilet roliget og lage hovet på skå og vente på hun ville komme hen til ham kohakus hjerte slog et op igen og sukket svagt helle kohakus krop slappet af for maryus det føltes andlers for ham mån hun var blivet varm på ham nu eller var det stade den gode gammel Mayus sensuel kraft der hadet sloget til den var i var flad vild med hinden han smilet roliget til hinden han tænket også på om han tæket ikke på om han hadet gjort hinden gravid eller om den sensule hadet gjort et eller andet mod hinden sår hun ikke kunne blive gravid
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 6, 2010 13:05:45 GMT -5
Hvorfor tænke på så mange ting på en gang. Det var jo meningen at man skulle leve i nuet, fremtiden ville jo komme uanset hvad, når alt kom til alt. Der var ikke så mange tanker i hovedet på Mayu, hun var afslappet, da hun endelig havde fået sin aflevering gjort færdig. Det havde egentlig ikke taget så lang tid, som hun måske havde regnet med, men var det dårligt? Så var der tid til andre ting. Det overraskede hende noget så grusomt, at hendes tøj lige pludselig blev flået af, og det at han ikke var i nærheden af hende, gjorde hende bare en smule skræmt, selvom hun tydeligvis havde hørt hans ord. Så det måtte jo være ham, som havde gjort det. Hun var nu fuldstændig nøgen og stod stadig med ryggen til ham, og skjulte sin krop en smule. Der var forvirring inde i hende og hun vidste ikke hvad der var rigtigt og forkert lige nu. Som om de tog personligheder var blevet blandet sammen, men stadig var det hendes søde side, som kunne mærkes mest. Hun vendte sig om mod ham og lod sine arme falde ned langs med siden. Langsomt gik hun hen til ham med et drilsk blik i øjnene. "Hvad betyder dette så? Hvorfor er jeg pludselig nøgen, vil du mig noget?" spurgte hun drilsk og stilte sig foran ham med et roligt og mildt blik, hvor hun bare så på ham.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 6, 2010 13:18:21 GMT -5
kohaku sank en klup da hun gik hen til ham " jeg ville have dig maryu" svagt han stille og gjor ikke noget for af skrammen hinden stille raste han sig op og smed buskeen nu stod han lige for and hinden og så ned på hindens lilel krop han kunne stade ikke fatte af der han var sammen med sår smuk en krop han sukket lige sår stille og så ned på sig self "jeg kan godt forstå vis det er lidt mærkliget for dig " visket han stille for hinden det var ikke noget som Gejenerte han var han rømdet lige sår stille han satte sig stille ned og lage sig ikke på virke af den senuel han ville se om det var hinden eller om det var nolge ander til stede han sukket lige sår stille og gjor ikke noget mod hinden i nu rolige sukket kom fra ham han lage amren om hindens krop sår han kunne mærke varmen af ham stille kysset han ned af hans kind
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 7, 2010 11:58:10 GMT -5
Mayu tog forsigtigt en finger i munden og så med et nysgerrig blik på ham. Et drillende smil listede hen over hendes læber, da hun så at han virkede en smule forvirrende med hensyn til hvordan han skulle være overfor hende. "Bare rolig, det er mig Mayu og ikke den sensuelle kræft, du står overfor" sagde hun med et sødt smil og lagde hovedet på skrå. Hun stod fortsat op og så på ham. Langsomt spredte hun sine ben og så afventede på ham. Var han virkelig så meget i tvivl om hvem hun var? Det sårede hende en lille smule, men det var også forstående, da hun jo havde to personligheder. "Stol på mig Kohaku, det er mig" sagde hun med et stille og genert smil på læben. Hun dækkede roligt sine bryster til med den ene arm og med den anden arm skjulte hun sit underliv.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 7, 2010 12:11:24 GMT -5
kohaku satte sig ned på huk for and hinden da hun sage hun var maryu rømdet han helt stille så hen ned mod hindens skede han lod en hånd gilde hen over hidnens og fjnerten den lige sår stille " jeg stoler på dig " visket han svagt og lage hovet mod skeden på hinden og kysset den svagt for af tænde hinden det var lidt svært for ham da han ikke ragtit viste hvad han skulle gøre af sig self lige nu hadet han fundet den pige som han længest efter han gjor ikke rat meget for af få hinden til af nyde det skulle han tage hinden bag fra eller for fra han sukket nyden igen og klimte hindens røv var han virklige sårn en som var til 16 året piger nej det kunne ikke være ragtit va det var ikke sår godt for ham han måtte holde dette her hemliget stille sliget han sin tunge op af den lysser røde stej og lod hindens røde hår på skeden dække hans næse lidt han ville vente med af komme op i hinden til hun skrag efter mere af ham var hun virklige den hun var ja der var igen tilv om det han hadet fundet ud af vågen han skulle tænde hinden ogdet var på den her måde stille to han sin tunge om Maryus kilt og sukket nuden lige sår stille hans leme var ikke blive stiv i nu det var med vilige da hun hadet sagt han skulle vente med af komme til hun sage til det var godt nok svæt men han klarte det lige hvad skulle han gøre med hinden han kørte hånden ned gemmen hindens røv " jeg elsker dig maryu kom det sukken nede fra ham
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 7, 2010 12:21:02 GMT -5
Mayu var ved at falde sammen, da han nærmede sig hendes underliv. Hun sank en mindre klump og lod blikket glide op mod luften, så hun kunne holde sig selv tilbage. Hun ville ikke bare have en hurtig omgang, det var jo kedeligt? Det var meningen at han skulle få hende til at komme, før han selv kom. Ellers var der ikke noget ved det for hende, så var det kun for hans skyld. Hun sukkede nydende og rettede blikket mod ham. Det var som om at han ikke vidste hvad han skulle gøre? Havde han virkelig ingen erfaring med det. Selvom hun havde været jomfru, så vidste hun da godt hvordan man skulle tænde en dreng og hvordan man skulle få ham til at komme hurtigt. Det var bare at håndtere ham rigtigt. Hun trak sig en smule tilbage og rendte om bagved ham, hun var skam tændt, men det var ikke så voldsomt. Hun satte sine hænder ned på sengen og stod foroverbøjet og ventede på at se hvad han ville gøre mod hende. Forfra eller bagfra? Hun ville gerne have det hele. Hun så mod ham. "Hvis du virkelig ønsker at have mig, så tag mig nu, lige som du ønsker det" sagde hun frækt og vendte blikket mod væggen, imens hun ventede på hvad han ville gøre. Forfra eller bagfra?
|
|
|
Post by kohaku on Sept 7, 2010 12:32:21 GMT -5
hans lyst var for stor da han så hindens krop mod væggen "jamen self ville jeg have dig lilel maryu du er jo min uliges pige og mere til " svagt han for af tænde hinden han to stille to finger op i hinden for af ierter hindens krop lidt det var ikke mingen af det her skulle ske da han var flæde og kunne mærke af vandet kom ned af hans finger to Kohaue dem ud og to om sin leme og stille sig lige ind for and hinden godt af lederen ikke så det her det ville være skidt for hans om dømme det kunne være meget være "sår nu komme den ind i dig " svagt han lang somt og to piken lang somt ind mod hindens skede for af få mere nulse af det stille og rolige gik han ind og ud af hinden som det var igen ting for ham nej han hadet ikke den store af farien i det i nu han var jo stade nu på visse punket han sukket lætte op og bed sig lidt i læben da det stade gjor ondt i ham han ville vente med af lade aldt sæde komm i hinden i nu til hun var klar til det " maryu hvad ønsker du dig aller mest" visket han tænde i hindens øre det var godt af se af han var god til det han to hånden om hindens sitve bryst voter og nuller og maserte hindens bryyset til det uderste
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 7, 2010 12:38:51 GMT -5
Mayu havde lyst til at skrige op af nydelse, men gjorde det ikke, da hun ikke ville vække hele huset nu. Hun sukkede nydende da han begyndte at bevæge fingerne inde i hende. Hun var helt klart tændt og det var ikke så undrende at hun var blevet våd af hans behandling. Det føltes meget godt. Da han stilte sig foran hende sukkede hun nydende. Hendes blik gled ned mod det stive lem og hun slikkede sig svagt om munden. Da han endelig stak det ind i hende kunne hun ikke lade vær med at bide sig i læben af bare nydelse. En så fantastisk følelse. Hendes krop skreg bare efter mere. Langsomt begyndte hun at bevæge sig i hans rytme, så de kunne få mere ud af det. "Noget helt fantastisk, som jeg tror du kan give mig. Men lige nu vil jeg bare have nydelse" sagde hun sukkende og ind imellem nogle støn, som undslap hendes læber. Det kunne ikke holdes tilbage. Det var det for vidunderligt til? Hun skubbede ham ind mod væggen og sprang op på ham. Dog ville han stadig have lemmet inde i hende. Nu ville han bare kunne komme bedre til.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 7, 2010 13:01:45 GMT -5
kohaku smilet og stønnet også lige sår svagt til hinden " hvad er det skat " visket han stille og prasset sig lidt længer op i hinden da hun hadet vent ham om han så ned af maryo og sukket lige sår stille det var sår ragt det her han kunne næsten ikke holle det til bage men han prøvet på det lidt i nu han ville høre hvad hun ville have for han ville give hinden det han sukket lige sår stille og rømdet over kinderen det var godt nok et sjov følse han hadet i sig hvad vilel hun have af ham han så bar på hinden og lod lemte køre stille rundt og kunne mærke af den bliv rød og begydet af blode igen mest for de af hans henne var spruget igen han begydet af skrige han var lige glad med om der var nolge som hørte det nu begydet det helle på nu for ham han sukket og to fadt om bryste op hinden han vente maryu om på siden og kom også fra siden sår han kunne have beder plas " sigeee dette skat " kom det fra ham han kunne mærke vadnet range ned af sig og han bliv tænd af duften af den
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 7, 2010 13:07:00 GMT -5
Mayu begyndte at pive en smule og vidste ikke rigtig hvad der foregik. Hun forstod overhovedet ikke hvad han havde gang i eller hvor han kom fra. Hun sukkede lidt og valgte at lukke øjnene for at nyde, det som kunne nydes. Det var en smule utroligt. Hun var bare glad for at hendes jomfruhinde ikke havde fået hende til at bløde, da den først blev brudt, første gang. Hun sukkede lidt og vidste ikke hvad hun skulle svare for hun vidste ikke hvad hun ville have. Behøvede han virkelig at spørge om det lige nu, hvor hun bare havde lyst til at nyde det korte øjeblik. Hunbed tænderne sammen og vidste ikke hvad hun skulle gøre, det hele virkede så forvirrende og hun havde mest lyst til at stikke af. Det var ikke en gang løgn. Det var altid lettest at stikke af!
|
|
|
Post by kohaku on Sept 8, 2010 3:34:03 GMT -5
kohaku smilet ned til hinden *når sår hun ville ikke svar mig* han smilet skævt og lage sit hovet ned mod hidnens bryst og begydet af slikke hindens bryst han hadet en hånd til af holde om den og stille fant den op mod maryus læber som han stille kysse han viste ikke vår når han skulle komme men han lod en gang sit væske komme ud i hinden og han ville prøve igen *hvad er det hun ønsked sig * hans tanker for bliv hen mod hindens ønske men det forstyrdet ikke i af han ville have sex med hinden han vente sig igen om sår hun lå oven på ham hans stive leme kom læger op i hinden Kohaku hadet godt hørt hinden pive lidt men var det forde det gjor ondt nej det kunne da ikke være der for kunne det han sukket lidt ned og så på hindens mave kunne det være noget der nede han kysset den lige sår stille da han ville trøste hinden lidt hvad pokker kunne det være han ville ikke give hinden mere vis hun ikke bad om det self han så bar på hinden med et stille smil på læben han tænket stade på´om han hadet gjort hinden gravid han håbet det ikke for hun var sår ung og hadet masser af tid til af blive det kohaku smilet og kysset hindens mund igen men sår også hindens stive bryst votte som hang ned af ham han kunne stade ikke fatte af han lå i seng med en 16 året pige han gjor ikke sår meget mere hved det han sukket bar det var vanvitit det som han hadet havet i han trykket sig bar længer op i hinden og kunne ikke komme længer han vente på hun skulle komme sår de kunne få noget søven sammen hans vide øjne prøvet på af få øjne kontak med hinden self om det var lidt svært for ham
|
|
|
Post by Mayu Ayaka Ai on Sept 13, 2010 7:06:42 GMT -5
Der fandtes mange midler til at sikre sig ikke at blive gravid og en af de mange ting, havde hun da selv brugt. Hun ønskede ikke at blive gravid og da slet ikke når hun var så ung, det virkede fuldkommen idiotisk! Hun sukkede lidt, da han stak sit lem længere op i hende. Sex, var det virkelig det han ønskede. Hun sukkede lidt og lod blikket glide hen mod vinduet. Det var begyndt at regne og gjorde bare stemningen en smule trist, men det var vel lige til at overkomme i sidste ende. Hun holdt sig roligt for munden, så hun ikke skulle vække alle i huset med hendes stønnen. Det var noget hun ikke ønskede! Langsomt men sikkert begyndte hun at bevæge underlivet mod hans bevægelser, så det ville påvirke ham yderligere, så han rigtig kunne pines. Det kunne dog resultere i at han ville komme, men det ville der ikke ske så meget ved. Andet end at hun nok blot ville gå tilbage til sit værelse og læse sin opgave igennem inden den skulle afleveres næste dag. Der kunne ske så meget, hvad mon der ville ske med dem? Hvem kunne kende svaret. Mayu var kun en ung pige, som ikke ønskede at blive bundet fast til noget eller nogen.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 17, 2010 6:12:51 GMT -5
kohaku lendet sig ned og kysset hinden lige sår stille på munden ot to om hindens små bryster han klimte dem lige sår sti og begydt af maser dem det kunne ikke vær beder Kohaku kunne mærke af han snat kom men hun hadet bet ham om af vente med af komme self om det var lige hved af ske hans pik kom længer ind i hinden og ud af hinden han så i hindens røde øjne og smilet sødt til hinden han holdet meget af den lille Mayu men det viste hun vel aller radet fra staten af håbet han da på stille og rolige klimte han ind i hinden og kom med nolge nyden suk " Er.rr ...det ...godt..nok skat " visket han stille til hinden mens amren klimte hindens lille korp nu kom han han begydet af passe håre og håre ind for af til af sprade sædet ud i hinden han bed tænderen sammen og kunne mærke aldt kom ud i hinden han smilet sødt og lage hovet på hindens bryster da han var færde han sytte dem lige sår stille som overhovet mulige sår de kunne slappe af inden de skulle ud i byen som de hadet af talt han sukket og så lidt op på hinden
|
|