|
Post by Amirah on Feb 16, 2011 8:21:35 GMT -5
Amirah sad i sine egne tanker, og havde ingen tanker for. Hendes øjne var ude af vinduet. Det var længe siden hun havde set Kohaku, men hun var mest bange for, at han havde været sammen med andre piger, for hun kunne jo godt lide ham selvom det var et kompliceret og meget frustreret. Hun vidste, hvis han fandt ud af det, vidste hun at hun ville begynde at skubbe til ham og flippe ud. Dét eneste som plagede hende, hun stolede ikke særlig meget på ham længere. Hun var forvirret over det hele. Hun tog sin blyant og kiggede en enkelt gang op, ventede bare på at Kohaku skulle komme, hun sad bare og masekrerede et papir, og hendes øjne gled ned på papiret som var fuldstændig fyldt med krudse duller. Amirahs tænder kom ud over hendes ene underlæbe, og hun vidste det var forkert af hende at blive så jaloux. Hun vidste også at hun straks ville lugte til ham når han kom, om hun kunne lugte noget. Hendes blik gled udenfor, solen skinnede og var fint vejr. Men alligevel hjalp det ikke på hendes humør, hun var bare vred, forvirret og trist. Hun havde ingenting hun kunne gøre, hun tog sit hæfte og begyndte at skrive en sang ned, som hun hørte. En tårre trillede, og landte på hæftet, men man kunne ikke se den var trillet ned fra hendes kind.
|
|
|
Post by kohaku on Feb 16, 2011 14:42:07 GMT -5
Da det var en skøn dag men ikke så skøn for kohaku han hadet måtte tag fri i noget tid fordi han var kommet til skade med sin fod så han har ikke kunne gøre noget andet ind af siden på sin stol han hadet der hjemme det hadet ikke værte let og han viste atAmirah nok hadet Tænkt på ham i meget lang tid og nu var han på vej til børne hjemmet for af se til hinden Kohaku viste ikke helt hvad han skulle sige han gik stade med en stylte for af kunne løfte sin ene side det hadet gjort let ondt på ham men det mørke magi hadet været stærkere ind som så og Kohaku kunne ikke klare det man kunne også se et ar over hovet så men det skønne smil var over hans læber som altid det var svært af tro efter den oplevelse han hadet været i gennem men det var da beder ind alt mulige andet Kohaku satte sin fod på det første trin da en af læren kom ud til ham ” når hvor har du så været henne på fire ” det var en gammel mand som ikke brød sig så meget om Kohaku mest fordi han hadet foget det job som manden ville have ” ja fire og fire kan man vist ikke helt kalde det ” svaget kohaku bar til manden og gik lang somt ind med stylten og så sig om kring
|
|
|
Post by Amirah on Feb 16, 2011 14:51:13 GMT -5
Hun skubbede alt ned fra bordet af og ned på gulvet, hun stirrede bare ud af vinduet hun havde bare mest lyst til at gå sin vej. Hun havde slet ikke tid til at sidde her. Hun bed sig endnu engang i underlæben. Hun havde mest lyst til at skrige men hun gjorde det ikke. Hun rejste sig og lagde sig på bordet og kiggede op i loftet. Dét var så svært at finde ud af kærlighed. Hun var så bange for at han havde været sammen med andre, men hun lukkede øjnene og lyttede bare til sin musik. Hendes føder var på bordet så hendes knæer var oppe i luften. Hendes øjne åbnede hun igen og kiggede op i loftet men lukkede dem så igen. Hun havde ingenting at sige til ham, for hun havde ikke set ham i et godt stykke tid, hun havde bare mest lyst til at gå for det var sikkert akavet og se ham igen. Hun lå stadig på den samme måde, men alligevel sukkede hun let og bed sig i sin underlæbe. Hun havde mange lyster, men alligevel var der ikke noget hun havde lyst til.
|
|
|
Post by kohaku on Feb 16, 2011 15:15:01 GMT -5
han kunne fornemme at der var noget galt her inde men vad kunne det være kohaku Fanget en af de Unger børn som var her " hey du tim kan du ikke sige til Amirah at jeg på mit kontor Sig at jeg ikke kan komme op på hindens værlse på grund af mine skadet ben ” Kohaku begydte af humpe af sted mod sit kontor efter let tid kom han enlige der til det var mærkelig at være her igen det var så længe side efter et godt stykke tid fandt tim amirah han banket stille på og ”Amirha..Amirah Kohaku er kommet til bage.. han er blivet skadet og det er der for han ikke har været her i lang tid men nu er han til bage og venter på du ville komme ned og sige hej til ham vis du ville det ” sveget tim med et let rød næse over sig men han forsvandt hurtigt igen tim hadet kun hørt en lille bid af kohakus historie men der har værte meget mere i det vis knægten bar hadet vist hvad Kohaku hadet værte i gennem
|
|
|
Post by Amirah on Feb 16, 2011 15:46:13 GMT -5
Hun undrede sig over hvordan han var kommet til skade. Hendes blik var rundt i lokalet men med et suk rejste hun sig og gik ud af sit værelse og ned mod hans kontor. Da hun stod udenfor hans kontor stoppede hun, hun åbnede hans dør stille og roligt. Hun stod i dør åbningen og så på ham. Hun sagde ikke noget men hun gik bare stille ind og sad sig på et bord lidt længere væk fra ham, og hun lagde sig ned på ryggen på samme måde som hun lå før. Hun var fortvivlet og forvirret på samme tid. Hendes blik var oppe i loftet men gled så ned på ham, over ved det andet bord. Hun smilede let, men smilet forsvandt hurtigt. Hun kiggede væk fra ham og op i loftet igen og hun vidste ikke hvad hun skulle sige hun synes bare at det var virkelig akavet at være i samme rum som ham, og at hun var fortvivlet om han havde været sammen med andre eller ej. Hun nynnede roligt en melodi. Hun havde stadig musik i ørene.
|
|
|
Post by kohaku on Feb 16, 2011 16:10:54 GMT -5
Du tænker på om jeg har Hvert sammen med en anden Kvinde ikke også ” kohaku så stille på hinden men rolige rastet han sig op men bed sig let i læben da det gjord ondt at stå op men over til hinden skulle han Kohaku hadet savnet hindens varme og hindens smil det var rat at være til bage Kohaku gik stille over til hinden med en krøkke man kunne høre de små lyde fra den ( BUM BUM BUM ) og efter fjer bumt stod han hved hinden rolige kørte Kohaku hånden over hindens bløde mave ” jeg er så ked af det…. det var ikke ment du skulle vente på mig så lang tid men jeg bliv over faldet af Nogle mørke trold men og de var stærker ind mig de Toturedert mig i lang tid de brugte ” en tår faldt ned over ham stille lage han sin krøkke væk og lage hoved ned til hinden og begynde at græde let det hadet været hårt for ham i ser fordi de ville bruge ham som et rad skab i mod hans ajen folk Amirah Kohaku hadet haft brug for af komme sig over det for det hadet taget meget på ham
|
|
|
Post by Amirah on Feb 16, 2011 17:52:28 GMT -5
Hun fik et chok da han begyndte at græde, hun kælede ham i håret. Og vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun sad sig op, og sad sig mod ham, og gav ham et kram. "Jeg har taget aborten." sagde hun stille, og havde en svag stemme, og hun stoppede musikken i hendes øre. Hun tog roligt hendes ben rundt om hans, og kiggede på ham men selvfølgelig passede hun på hans ene ben. Hun nussede ham stadig i håret og tørrede hans tårre væk. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, men alligevel tog hun hans hovede op og kyssede ham på munden, et langt kys. Hendes øjne lukkede i, men alligevel stoppede hun og lagde hans pande mod hendes. Hun kiggede ham i øjnene. "Det går nok." Hun kælede ham ned af halsen, og hun kyssede ham en enkelt gang på næsen, hun havde ingenting at sige, kun at hun elskede ham og ikke slap ham af syne. Indtil Tim kom ind og bankede på døren. "Kohaku.. Jeg er.. Færdig med min.. Opgave." sagde han svagt og jeg slap hans ben og kiggede på Tim. Hun smilede svagt og kiggede på Kohaku.
|
|
|
Post by kohaku on Feb 19, 2011 11:55:54 GMT -5
han rejste sig svagt op og så på lille tim han smilet rolige og lage en hånd på hans hoved " jeg skal nok se på dem sener " tim som var en glad dreng rømdet helt over det som Kohaku sage det var tim så kohakue som en far men Kohakue så tim som en elve det var noget andet med Amirah hinden ville han altid se som noget inde i sit hjerte rolige lage han hånde over Amirahs hånd og tæket på hvad de skulle lave det kunne jo ikke gå af de bliv ved med af være her inde " har du foget lavet dine likter Amirah svaget han med let tåre i øjne mens hånden bliv nusset af hans varme hånd han håbet stor set på at han ville få Gipsen af
|
|
|
Post by Amirah on Feb 19, 2011 12:12:54 GMT -5
Hun bed sig selv i læben. "Ja. Men de ligger på værelset." Hun smilede, og tog en finger for hans mund, og kyssede ham igen bagefter, og tog hendes hænder om hans nakke. Hun lukkede et kort sekund øjnene. Hun tog hans hånd og gled den om på hendes ryg, og hendes ben viklede sig roligt om hans, men hun passede selvfølgelig på, at hun ikke gjorde skade på ham. Hun kælede ham fra nakken af og ned af hans brystkasse og så ned af maven. Hun stoppede så med at kysse ham og løftede hans hage og lod sin tunge glide ned af hans hals, men stoppede så. "Jeg har savnet dig." hviskede hun så i hans øre og bed sig selv i læben. Hun havde savnet ham, lige siden hun så ham sidste gang, hun havde bare lyst til at være sammen med ham, og ingen andre. Ligenu ville hun ikke have at de skulle forstyrres, bare være de to. Hun kyssede ham på kinden, og så en enkelt gang på munden, hun elskede ham og ville ikke miste ham. Aldrig i hendes liv..
|
|
|
Post by kohaku on Feb 19, 2011 12:20:51 GMT -5
Kærlige hed var en byrdet sage nogle men om Kohakue kunne tro på den de gammel sage helle tiden med et sving løste kohakue døren så de to kunne være sig self tim var gået igen og han var glad for Kohakue han hadet virklige også sanvet Amirah han mærket hun slikket ham ned langs halsen kohakue kørte sin hender ned af hindens trysser og maserte hindens røv det lange brune hår dækket for dem han sukket " jeg har også savnet dig Elskdet " en tår kom stille ned af ham han hadet værte bange for hvad der skulle ske med ham efter de kolde natte i et mørkt rum lige nu ville han bar være sammen med den pige han elkdet aller mest rolige kørte Kohakue hånden over hindens røv sting og kysser hinden på panden self om han hadet brækket bente så kunne han godt gå på det det skulle af i morgen men det var blodt Spøsmål om tid før det ville gå Galt
|
|
|
Post by Amirah on Feb 19, 2011 12:49:12 GMT -5
Hun kigger på ham, og kysser ham stille ned fra hagen og så ned af halsen. Hun kigger ham så i øjnene og hun bider sig svagt i underlæben, hun passede på hvad hun gjorde, hun ville ikke have han skulle komme mere til skade. Hun mærkede hans hånd på hendes røv, og hendes blik var i hans. Hendes små hænder gik op under hans trøje, og kærtegnede ham stille og roligt, imens hun roligt stikker en finger under hans buksekant og glider lidt til side og til side. Hendes blik glider lidt ned, men glider så op igen. "Jeg.. Er på ppiller nu..." sagde hun stille, imens hun satte sig længere ud, så hun var klemt op af ham. Hun kærtegner stadig hans mave, og hendes lyster går lidt over grænsen. Hendes tænder glider udover hendes underlæbe og hun bider i den. Hun vidste godt, hun skulle styre hendes lyster, for hun vidste udemærket godt, at det ville gå galt før eller siden. Hendes blik var i hans igen.
|
|
|
Post by kohaku on Feb 19, 2011 12:57:42 GMT -5
Kohakue sukket rolige og så stille på Amirah han kunne godt forstå hinden hun var sikkert ikke klar til af få børn i nu men det skulle hun nok blive med tinden han smilet rolige til hinden og lage sin hånd på hindens kind " jeg forstå dig godt " et rolige smil dukket op i ham han løfte kjolen stille op og begudet af tage hindens Trysser af det var nemmer for dem bække ro vis hun tog de piller rolige så Kohakue ned mod hindens skede og kørte rolige en finger hen over den han ville se hvor tændet hun kunne blive og vilken grænser hun kunne op nå Kohaku kunne sikkert godt vente med af blive famile far lidt i nu men han var sikker på det skulle være med hinde han sukket rolige og lage hovet ned mod hindens pande vis hun kørte højer op kunne hun sikkert mærke nolge af de ar han hadet foget efter ladt sig det var ikke så rat af have det men han var sikker på der nok skulle blive fint igen det var han næsten over bevist om det nok skulle
|
|
|
Post by Amirah on Feb 19, 2011 13:04:02 GMT -5
Hun bider sig i underlæben da det er at han kører en finger over hendes skede. Hendes blik gled ned, og hun gled hendes hænder ned til hans bukser, hun knappede roligt op og lod bukserne falde, hun bed sig selv i underlæben. Hun tog sin hånd ned til hans lem, og hun kærtegnede det roligt. Hendes frække smil kom over hende, og hun tog hans ene hånd op på hendes ene bryst. Hun kyssede ham roligt, og lod hendes hænder kærtegne hans lem. Hun ville gerne se hvor længe han kunne holde denne gang, og hun vidste godt at hun selv havde virkelig stor lyst til ham, og hun snart ville overskride de grænser hun havde. Hun vidste bare ikke helt om hun var klar nok at vise ham hendes grænser, og hun stoppede roligt med at kysse ham, og kærtegner hans lem stadigvæk. Hun bed sig selv i læben.
|
|
|
Post by kohaku on Feb 19, 2011 13:19:36 GMT -5
han sukket stille og rolige han lod hinden tag om hindens læbe hans leme bliv stiv lidt hurtit han begudet af masere hindens brust det var en drøm Kohaku sukket han kunne stade ikke fatte han stade ikke ragtit af han hadet fundet sammen med en på hvad 16 15 år han sukket lige sår stille og kunne ikke ragtit forstille hvad han skulle gøre for af hun kunne blive lilderlige han trak kjolen længer op mens han kunne se hindens mave og hindens skede ragtit han hadet glemt hvor godt den elige så ud rolige stak han fingeren i hinden og køre den ind og ud af hinden han smilet rolige
|
|
|
Post by Amirah on Feb 19, 2011 14:52:43 GMT -5
Hun kigger på ham, med et frækt blik. Hun smiler frækt, og stønner et lille svagt støn i hans øre. Hun vidste hun ville blive liderlig før ham, og hun prøvede at holde det tilbage. Hun hiver roligt underbukserne af ham, og hun hopper ned fra bordet og sætter sig på knæ, hun trækker sin kjole af, og hun begynder at lege med hans lem, både med sine hænder og hendes mund. Hun massere roligt sin klit, imens hun roligt sutter stadigvæk, og leger med den anden hånd. Hun slikker roligt på hovedet ved lemmet, og hun stønner svagt bare for at irritere hans lyster. Hun stønner et par gange, men hun gør det lavt så ingen ligefrem skal høre hun stønner. Hendes tunge glider rundt på hans hoved, og alligevel bgynder hun at sutte igen, sådan bliver hun ved et stykke tid, imens hun kigger frækt op på ham.
|
|
|
Post by kohaku on Feb 19, 2011 15:00:12 GMT -5
koahkue viste ikke hvad der gik af amirah men det kunne jo kun være noget godt hun var vel ikke blive af hæninge af sex det kunne både være en god tin og farlige ting for af og til men han viste godt af Amirah ville tag det stille og rolige begyndte han af bevæge bene sår hans leme klimte sig ned i hindens hals han syntes nu det var lidt mærkliget men hen af vejen kunne han nu godt lide det " ååå min lille skat " rolige kørte kuhaku hånden hen over hidnens blodte hår og hev det sløfer af som hun hadet lemtet blivet stiver og stiver og der røg også lidt Sæd ud af hans leme han rømdet lidt men nusset stille pigens ryk
|
|
|
Post by Amirah on Feb 25, 2011 14:11:32 GMT -5
Amirah blev ved sådan i et stykke tid, men alligevel stoppede hun, og rejste sig op og kiggede på ham, med hendes små øjne, hun kysser og slikker ham roligt ned af halsen, og hendes hænder glider rundt på hans lem. Hendes tunge glider roligt op på hagen af ham, og hun kysser ham så en enkelt gang, og kigger så op på ham, hun elskede ham, og hun kunne godt forstå hvis han var forvirret over hendes opførsel, og det var næsten kun fordi at hun ikke havde set ham i et stykke tid, og fordi hun elskede ham, hun ville jo selvfølgelig ikke miste ham, og det gjorde hun da forhåbentlig ikke. Hun bed sig blidt i læben, og hun stod roligt op af bordet, og hendes hænder gled roligt alligevel på hans lem. Hun vidste ikke helt, hvad der selv gik af hende, men hun vidste at hun elskede ham.
|
|
|
Post by kohaku on Feb 25, 2011 14:24:22 GMT -5
hans blik bliv varm os sødt rolige lage han hendern om hindens lille røv mens han mærket vågen væsken prøvet af holde sig til bage Konhaku sukket rolige " jeg har sårn savnet dig elskdet " visket han rolige til hinden han studtert hindens ryk og støj lang somt og forsikgtit kørte han sin hånd ned af den " jeg har værte så bange for af miste dig " en tår trildet ned af ham og et suk kom fram rolige førte Konhaku sin hånd ned mod hindens skede og tog to finger op i hinden og kørte den ind og ud det var det beste måde syntes han han kunne godt mærke af hun vr blivet våd for hans hånd bliv det rolige så Kohaku så rolige i hindens øjne rolige kysset hinden og satte hinden på borte igen rolige og langt somt tang han ind i hinden
|
|
|
Post by Amirah on Mar 9, 2011 13:22:53 GMT -5
Hun smilede og kyssede ham roligt, hun mærkede hans fingre oppe i hende, og hun undslap et lille støn i hans øre. Et højere da han tog hans lem ind i hende, hun bed sig selv i læben, og kyssede ham i lang tid. Hun havde savnet ham. "Samme her, skat." sagde hun roligt, imens hendes hænder roligt lagde sig om hans nakke, og hendes fødder viklede sig rundt om ham, bare for en sikkerheds skyld med hans ben. Men det eneste hun spekulerede på, var at være sammen med ham ligenu, og hun nød ham virkelig, hun kunne ikke nyde ham mere, som hun gjorde ligenu. Hun kyssede og slikkede ham på halsen, og bed ham i underlæben. Hun havde lyst til ham. Hun elskede ham, hun kunne ikke hade ham efter alle de år. Hun kigger ham roligt i øjnene, og lader en hånd glide rundt på hans krop.
|
|