|
Post by nadariz on Jan 30, 2011 12:50:00 GMT -5
Meshas øjne blev store, mens hun lagde hovedet på skrå. Efter noget stilhed, sagde hun: »Købe?« Hun fnøs. »Mennesker er underlige. Mennesker vil købe alt! De vælter træer og sælger dem, som om de ejede dem fra starten af,« hvæsede hun, »De dræber og jager og slår ihjel, selvom de ikke har brug for maden. Skoven kan ikke lide det!« Hendes blik flakkede, da det gik op for hende, at hendes pels strittede i vrede, og hun fik dysset sig selv ned, mens hun puttede sig ind til ham. »En dag, så jager jeg menneskerne,« mumlede hun med en stemme, der var fjern af hævn, »En dag. Når jeg er stærk nok.«
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jan 30, 2011 12:56:56 GMT -5
Flint så ned på hinden og støj hinden still over skullern han viste ikke om han skulle smile i nu " de går det for af overleve " svaget han rolige " men det kan se slemt ud men der er også mange mensker som kæper for beholde skoven " flint smilet stille og rolige gad vide vor når dagen til af ræve paget sig den var her forsår skulle han nok være der for Meshas og gør hinden til sin mage vis de ikke aller rade var det flint studert stille Meshas krop som tiliger han ville ikke have noget i mod det hun var sød og betæk som rolige Slikket han hindens kind igen og let over hindens læber det var mærklige for ham af Skulle slikke i stede for af kysse en pige men det skulle nok tage en tid Flint så op mod solens stårler og logget øjne han skindet lang somt op om man kunne se hvad han var
|
|
|
Post by nadariz on Jan 30, 2011 13:16:29 GMT -5
Mesha faldt til ro i hans arme. Hun slikkede ham på næsetippen og nussede kinden mod hans bryst i langsomme, blide bevægelser, før hun gjorde sig fri af ham, krøb tilbage og betragtede ham ubestemmeligt. Af en eller anden grund bankede hendes hjerte hurtigere, men det var en dejlig uro; en uvant uro. Det var hans lugt, der fik hende til at trække sig ind til ham igen. Ligeså forsigtigt strejfede hun ham med næsen og spurgte: »Skal vi have en unge? Er det derfor, du er hos mig?« Hun undgik hans blik, og selvom hun prøvede at lyde så voksen som muligt, var der et varmt skær i hendes kinder. »J-jeg. Jeg har fået at vide, at jeg en dag skal finde en mage og få en unge.« Hun nikkede for sig selv og så på ham. »Guderne giver én en unge i maven, når man finder en mage. Det fik jeg at vide. Er det derfor, du er her?«
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jan 30, 2011 13:36:03 GMT -5
Flint kunne ikke lade være med af smile af hindens ore han nusset hindens stille på bag på hovet " Nej jeg er her ikke for de du skal have en unge og det er ikke gudern som giver det eller jo det er det men det er når to to Mensker Ragtit godt kan lide hinaden og de ligger tæt sammen sår kan man få en unge " flint rømdet helt over af skulle fortelle sår noget hans hjerte slog let huriger " men ville du godt have en unge " spurte han nus gærige og bliv mere rød i hovet han viste ikke helt vågen han skulle sige det her men hvad var det der skete lige nu hvorfor fik hun sårn nolge ider vis hun ville have af han var hindens mage ville han da godt være de
|
|
|
Post by nadariz on Jan 30, 2011 13:42:43 GMT -5
Mesha overvejede spørgsmålet, om hun ville have en unge, længe, før hun nikkede og sagde: »Alle skal have unger.« Hun lyste op i et smil og så på ham med et spændt udtryk. »Så er du min mage. Jeg kan godt lide dig. Og ... og du kan godt lide mig. Så skal vi bare ligge tæt, og så får jeg en unge i maven?« Hendes ører var rejst og rettet mod ham. »Vi kan få flere unger. Vi skal have en masse unger!«
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jan 30, 2011 13:49:53 GMT -5
Flint gjor store øjne han ville godt være hindens mage men lige nu og her det kunne han nok ikke han smilet og lyste helt op da hun sage hun godt kunne lide ham " jeg ville med gæle være din mage " flint viste ikke helt vågen han skulle få sig forlkaet sig han ville jo ikke skamme hinden væk igen " men er du sikker på du føler dig klar nok til af jeg skal komme ind i dig jeg ville nødige SKramme dig som siste gang " flint lage sin hånd over hindens mens hans hjerte slog hurtit ville hun virklige have en unger han forstod hinden godt men han viste ikke om de lige skulle være sammen et stukke tid føst inden han ville nødige skuffe hinden "
|
|
|
Post by nadariz on Jan 30, 2011 13:59:38 GMT -5
Mesha gloede på ham efter det, han havde sagt. Hendes ører lagde sig fladt tilbage, før de rettede sig mod ham igen, og hendes stemme var usikker, da hun spurgte: »V-var det det, du prøvede på i ... i hytten? Prøvede du at give mig en unge?« Hun så mod hans skridt, før hun igen mødte hans blik. »Jeg er forvirret,« peb hun, »Men der var du ikke min mage. Hvorfor prøvede du at give mig en unge, når du ikke var min mage? Er det sådan engle gør?«
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jan 30, 2011 14:07:05 GMT -5
Flint smilet rolige til hinden og lage stille en hånd på hindens kind " nej jeg ville ikke give dig en unge der jeg ville være tæt på dig forde jeg kunne lide dig og i mensken verden er det nu malt men jeg ville stade være din mage eller som Menskern Kalder det din Kærste jeg ville dig indet indet ondt overhot den dag og vis jeg viste du ikke hadet prøvet det før sår hadet jeg heller ikke gjort det tor mig det hadet jeg ikke men lige nu er jeg bar glad for af du og mig er sammen " flint holdet stille om hinden og smilet sødt til hinden flint viste ellers ikke vågen han skulle sige det " men det med af få en unge der går jo lang tid skal du huske før den kommer ud af din mave " flint smilet og støj still hånden ned af hindens lår han vente stor set kun på af Mesha var klar til af de kunne ja Pare sig på en god måde vis hun altså ville eller have sex som de sage på Mensket sproget
|
|
|
Post by nadariz on Jan 30, 2011 14:14:52 GMT -5
»Lang tid? Jeg ved godt, der går tid, men ...« Hun puttede sig ind til ham for at føle trygheden, han gav hende. Hendes lange hår havde lagt sig over hendes nøgne ryg, og den buskede hale, havde hun lagt om dem. »Hvor lang tid går der?« Hun prøvede at huske, hvad der mere præcist var sket aftenen i hytten, men det var tåget for hende. Hun kunne huske delen af hende, der havde nydt det, men hun huskede kun tydeligere smerten og forvirringen. »Gør det ondt at få en unge?« mumlede hun.
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jan 30, 2011 14:30:48 GMT -5
Flint sukket " jeg er måske ikke den beste af spøger om så noget skat " visket han rolige til hinden og sukket let det var for manget på en gang for ham Flint kunne slet ikke svar på om det gjor ondt og få unger " men i Menske verden heder det Børn " et stille smil kom over ham flint viste ikke helt hvad han skulle sige han sukke let og lage hovet let til bage måske skulle han få en af sine vinder til af fortelle hinden om tingen føst inden i for tog sig noget flint viste nemlige ikke hvad han skulle lave eller gøre lige nu han flint studerte hindens nøge krop rolige stille nusset han hindens øre han kunne mens nolg tanker kom om det " det går lidt ondt i staten sår vidt jeg har hørt " flint viste ikke ragtit vågen han skulle sige det " men som jeg sage jeg måske ikke den ragrtit til af fortelle det flint sukket stille og mærket hindens varme krop i mod sig han ville ønske han var som hinden og han kunne forstå hinden, flint så noget af hindens bryst og nusset stille med hånden på siden af den stille lage han hovet til bage og tæket let over tingen hmm tja masser af unger hans Xs ville kun have et
|
|