Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Sept 29, 2010 16:46:02 GMT -5
Yuuki vidste ikke helt hvad hun skulle svare, men hans kys ned af hendes hals fik hende til at gribe blidt fat i hans hår. Hun havde småstønnet lidt, det var et ret ømt punkt for hende. Det var virkelig underligt at føle en trang til at være nøgen med ham igen, hun følte en hvis domina komme over hende, noget som var ret skræmmende. Yuuki bed sig i læben og begyndte at kysse ham ned af halsen i stedet, hun sukkede nydende mod hans hals som hun lod sin tunge glide hen over for at tirre ham. "Jep, kun malet." Hviskede hun stille, men fortsatte så med at kysse ham på halsen, hun begyndte at åbne hans bukser imens hun sad ovenpå ham. Hendes blik var noget anderledes, ikke uskyldigt eller genert, men frækt og lokkende. Yuuki rejste sig så fra ham og gik hen mod sengen, på vejen smed hun alt sit tøj og lagde sig på sengen så hun fræk og indbydende ud.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 29, 2010 16:56:49 GMT -5
han så lidt efter yuuki hun var ikke som hun plejet han smilet rolige til hinden mens han gik hen og støj inder lårte hvad skulle de prøve nu han hadet jo gidet hinden den anden om gang han så lidt ned på sin pik og tænkte på om hun ville sutte den eller om de skulle gøre en anden stiligen han smilet rolige " vor er du smuk " hvad skulle han dov gøre med sig self tænkt vis hun var blive af hingen af det han sukket lidt og kysset stille hindens skede og sår kilten hun skulle sutte den af på ham vis hun kunne " hvad skal vi sår lære i dag " visket han roliget til hinden han ville da godt give hinden nydles han viste selt ikke hvad pokker skulle han gøre han hadet gidet hinden halt stille to han sin finger ned mod røv hullet og snorte den inden i yuuik mens han vente på et svar hvad skulle han dov gøre
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Sept 29, 2010 17:09:12 GMT -5
Yuuki sukkede nydende og smilte bare frækt til ham, hvad der skulle ske vidste hun ikke, men bogen havde da lært hende lidt. Små støn kom fra hende da han kyssede hende ved skeden. Hun måtte dog rødme da han sagde hun var smuk, hun bed sig i læben og så ned mod ham, hvor var det sødt sagt. Hendes krop skælvede lidt, hun mærkede at hun trængte til ham, at mærke ham oppe i sig. "Jeg tror jeg vil udforske lidt." Hviskede hun, hun tog blidt fat i ham og trak ham op til sig, hendes lyst havde taget over og hun trængte til at mærke hans krop noget så forfærdeligt. Lige nu var hun helt væk i at skulle have nydelse, hun kørte sine hænder op af hans overkrop og smilte frækt til ham. Yuuki vidste ikke selv hvem hun var lige nu, men det var noget indeni som var kommet frem.
|
|
|
Post by kohaku on Sept 29, 2010 17:18:21 GMT -5
kohaku smilet stille til hinden det var vel bar en fase hun skulle i gemmen han " jamen sår lad da gå " han kørte stille hånden op af hindens korp stilel kysset kohvede hindens hals og slikket stille med en ind til han noget hindens vortet som så ikke helt stive ud men det skulle han nok få dem til det han ville ikke i hinden lige nu han ville føst lege lidt med hinden vågen kunne sex være sår skønt han ville ikke kunne klar vis der skete noget med hinden han håbet da også hun følte sårn han sukket lidt og prøvet af få hinden til af sige lyde stille logget han sine øjne og lod bar kroppen komme hen i mod ham han lod hinden føre and den her gang still kysse han hinden end af halsen og ned mod Yuukis små bryst vote han smilet lidt og prøvet på af gøre dej ragtit stiv for sår kunne han gette sig til af han gjor det godt nok han ville godt se hvad hun kunne og hvad hun ville med ham det meste Skrammen var af de to lignet hinanden ragtit meget og det kunne godt under Kohaku Temlige meget hans tanker fløj af sted og biller kom fram hvad nu vis hun var en del af hans famille nej nej det kunne hun ikke være hun var et menske men Khoaku viste ikke sår meget om hans gammel fanmile tænk nu vis han lå i seng med sin kusine eller søster for den sags skyld nej nej det var for usandulige og dov hun hadet nogle talenter som han hadet også man kunne ikke vide med hans far over hovet Kohaku fik sin ander tanker igen for stille kørte han hånden op og ned af hidnens bar over krop lige som for af sige han ville have hindens krop det var nu rat med hinde her for Kokaku var stade ny i det her stille kørte han hånden ned mod Yuuki smukke skede og stak to finger ind i dem han ville lade hinden prøve af komme for en gang skyld men han hadet også en ide til hvad hun skulle prøve i dag hans mund og tunge to sig om den lille brust vote og prøvet sår godt han kunne af komme ned med den sår hun ville få en god ågasme i sin krop han kunne nu godt lide det han håbet den her nat ville blive ti gang beder ind den forrige
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Jan 11, 2011 6:43:04 GMT -5
Det var forfærdeligt dejligt at mærke han gjorde disse ting ved hende, Yuuki sukkede nydende og lod sine fingre danse hen over hans krop for at lade ham mærke hun ønskede at være sammen med ham lige nu. Det var skræmmende at have denne ustyrlige lyst, hun bed sig i læben og vred i sin lille krop da han stak to fingre op i hende, hun måtte stønne nydende og tage blidt fat i hans hår for at presse hans ansigt ned mod hendes bryst. Yuuki lod bare sine instinkter føre sig frem, hun følte sig lidt som en der bare ikke kunne få nok og det var lidt uhyggeligt. Det var ikke fordi hun følte hun elskede ham som en kæreste eller noget, men hun elskede sexen og følelsen af hans krop mod sin. Et sted savnede hun sin familie, men de var døde og hendes storebror forsvundet, et hårdt tab som havde gjort hun ikke huskede noget som helst, men hun kunne godt mærke de manglede. Hendes krop sitrede og rystede lidt fordi det var så dejligt for hende, hun var stolt af sit maleri og det kunne være sjovt at prøve lidt forskellige stillinger.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 11, 2011 7:09:15 GMT -5
Kunhako var stor set lige glad med om det var kærste Eller ikke kærste overhovet han Viste bar af han kunne få sig self til det det var rat svært hun måtte blive ind til hun fandt ud af hvad hun ville her han sukket let og lemte bliv stille stiv hvad det værste var hans farmtid han viste ikke rat meget om det lige nu han kunne kun finde ud af nolge få ting han sukket let og lod sit hovet parsse mod hidndens bryst kohaku begydet af slikke hinden om der var Nolge føsler i det kunne han ikke ragtit sige i nu det var svært for ham han så stille ned og s maste sine hender ned mod bryste Rolige to han om Yuuki det var svært vis hun ville møde prinsen sår skulle hun nok komme til det men hun skulle nok sikker sig af hun skulle blive der "jeg...skal..nok...få en af tale med Prisen om du kunne få et job som maler hos ham " han sukket rolige og begydet af støde til af hun ville blive Gravid viste han ikke noget om han viste bar af hun nok passet beder ind på slotte ind af være hos ham han ville hinden kund det beste jo
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Jan 11, 2011 7:15:57 GMT -5
Ord som lød som sød musik i hendes øre, hun smilte stort og kyssede ham blidt på panden. "Mange tak søde, det betyder alverden for mig, virkelig!" Småstønnede hun, hendes krop nød alt han gjorde og tog alt nydelse til sig, utrolig grådigt. Yuuki havde lyst til at male prinsen, det kunne være så stor en ære og hun gad godt vide hvordan han faktisk var. Kohaku virkede ret ældre end Yuuki, men så kun et par år ældre ud end hende. Det var ikke til at sige hvordan det ville blive at forlade ham, men hun tænkte nu heller ikke så meget over det, hun nød bare at have sex med ham. Hendes underliv bevægede sig mod hans i takt med ham og hun stønnede lystigt af alt det her. Om hun ville blive gravid vidste hun sådan set intet om, men hun tænkte ikke så meget over det for faktisk vidste hun jo egentlig ikke at hun kunne blive gravid ved dette.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 11, 2011 7:27:46 GMT -5
Kunhaku sukket let det ville blive mærkliget når hun ikke ville være her men det skulle ikke forhinder hinden i af de hadet sex med Hinaden af og ti han ville self komme til af savne hinden men han var sikker på de to nok bar ville blive gode venner med visse forhold han sukket og Klimte sig længer ind han håbet på af hun ville få det beder der " men... du ...skal ... renge.... med af du nok kommer til af bo hved ham " han sukket mens svedet kom ned af hans krop ja han var vist nok ælder ind hinden irl var han meget gammel om kring 1000 år gammel der ville skade ham af de to ville for blive sammen ville han gette sig fram til ikke forde han hadet noget i mod det men han viste et eller andet sted af Yuuki passet beder til Prinsen ind ham han så stille i hinden øjne og kysset hinden rolige på munden væsken føld igen ud i hinden han støj hinden over det lange hår og så rolige på hinden dagen var stade ikke slytte i nu men det var lige før " jeg ville komme til af savne dig søde-- di må love mig af komme og besøg mig af og til " han smilet rolige igen og lod hånden gilde ned mod hindens bryst han var for gammel til hinden det kunne han self sige sig
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Jan 11, 2011 7:36:37 GMT -5
Roligt nikkede hun mens hun stønnede og pressede sine negle blidt ned i hans ryg, det var virkelig dejligt at have sex med ham og jo hun ville da savne ham, han var ret sød og hyggelig at tilbringe tid med. Yuuki kom samtidig med ham, så der blev utrolig vådt mellem hendes ben. Det var en rar følelse, hun havde dog lidt håbet på en orgasme, da hun havde læst om den og den virkede til at være helt fantastisk. Hun gengældte blidt hans kys og nussede ham roligt på ryggen, hun ville gerne i bad og gøre sig ordenlig klar til at skulle møde prinsen. "Jeg kommer også til at savne dig og selvfølgelig vil jeg komme og besøge dig. Hvordan skulle jeg kunne holde mig væk?" Grinte hun sødt, hun regnede ikke med at have andre end Kohaku, men det kunne jo være hun blev overrasket. Yuuki vidste intet om kærlighed og forelskelse, men håbede da på det, for det havde der også stået lidt om i bogen. Sex kunne blive så meget bedre ved det, hun bed sig i læben ved tanken, det gøs lidt i hende. Yuuki fjernede sig fra ham og smilte sødt, så gik hun ud i badet og tændte for vandet. "Vil du med?" Spurgte hun så derude fra.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 11, 2011 7:48:21 GMT -5
han smilet sødt til Yuuki han så let efter hindens røv og ryste let på hovet nej han viste af de to Prinsen og hinden ville finden sammen de passet sår godt til hinaden han smilet sød og lage hovet stille på skå hvad skulle ders gørs han håbet ikke på af hun var blivet gravid men hvad sår vis hun var han sukket let han viste af hun ville blive fortyrlet i Prisen sårn var det med alle kvinder rolige gik han efter hinden og stod og begunderte hinden let den varme damp kom fram og det kunne han nu godt lide han logget øne i lige sår stille og ville føle hinden en siste gang rolige gik han ind og to om Yuuki og følte med hånden ned af hindens mave og smilet let og sukket rolige han ville godt se hinden gald han mete det virklige glad hånden som han hadet kom ned af hindens skede "jeg...ville komme til ...af save det her " han smilet rolige og lod det våde hår komme ned overhindens kind og sukket let
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Jan 11, 2011 7:56:00 GMT -5
Et frækt smil kom hen over hendes rosa læber, hun nød følelsen af deres hud som mødtes under det varme vand som fik dem til at glide hen over hinanden. Yuuki sukkede nydende og tog så hans hånd væk fra hendes underliv, hun krammede sig ind til ham og nød bare at hvile sin krop ind til hans. "Også jeg." Hviskede hun stille, efter hun havde været ved ham i et godt stykke tid, begyndte hun at vaske sit hår og sin krop. Indeni var hun vildt spændt og ivrig for at møde prinsen, hun var ved at springe i luften af spænding faktisk. I sin taske havde hun en meget smuk kjole, en kjole hun havde gemt til et specielt møde og det måtte helt sikkert være med prinsen. Da hun var færdig, gik hun ud af badet og fik tørret sin krop. Yuuki tørrede derefter sit våde hår, hun fik det redt og sat fint. Derefter tog hun et par sorte trusser på og så fandt hun kjolen frem, samt et par selvsiddende strømper. (Kjolen er den på billedet) Hun fandt en halskæde som passede til og tog den på, derefter fandt hun skoene frem og begyndte så ellers at tage det hele på. Til sidst stod hun fin i stuen, helt klar til at tage afsted. "Billedet er til dig, behold det og tænk på mig når du kigger på det." Lød det stille fra hende, det var nu lidt trist at skulle væk herfra, her var hyggeligt.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 11, 2011 8:04:57 GMT -5
han smilet rolige og så sig om kring " det kommer til af blive tomt uden dig her " han sukket også lidt ned han hadet en gave til hinden " her den er til dig jeg ville bede dig om af gå med den sår jeg altid er dig nær du kan se vis jeg er i far eller er hved af dø sår ville lyste forsvide " rolige gav han hinden en Æske og åben den en fin lille hjerte kom fram og den lyste meget kraftit op han smilet sødt og så på hinden rolige gik han hen og kysset Yukki stille på kinden og let på munden for sår af holde det i sår lang tid som han nu kunne og så gav han Slip " kom vi må heller se af komme af sted konaku knipse med fingern og fik noget tøj på rolige vente han sig om og begyde af gå tanken om hun kunne være gravid gjor ham let bange men hun måtte self op dage det og hun skulle slef ønske om hun ville beholde det men nu fik vi af se om det ikke bliv Prisen i stede for han vente stille bliket til hinden og tæket sig om mens de gik på gaden gad vide vågen han ville reger han sendet en beske af sted med en lille ful han kendet Prisen rat godt han sukket let og så op på slotte " du skal passe på dig self der inden ville du love mig det "
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Jan 11, 2011 8:12:19 GMT -5
Yuuki fik lidt tåre i øjnene, hun smilte sødt og tog hjertet, det var virkelig smukt, men hun ville ikke bære det lige nu. Roligt pakkede hun det ned i tasken og smilte blidt til ham, hun gengældte hans kys og sukkede stille. Det var trist, hvorfor var det lige hun følte han gav slip på hende et eller andet sted? "Tak søde, jeg vil tage det på med det samme jeg er færdig med at male, det må helst ikke blive beskidt jo." Hviskede hun, så gik hun ellers med ham og i stilheden på vejen gik hun og tænkte lidt. I bogen havde der godt nok stået noget om at blive gravid, men det lod hun sig springe over, så hun havde faktisk ikke forstået det helt. Var hun gravid, så ville hun jo finde ud af det. Yuuki nynnede stille, hun havde sin taske på ryggen og gik rundt og så sig om. Nogle kiggede efter hende med store øjne og troede hun var rig, men sandheden var jo at hun egentlig var ret så fattig. Tænk at hun måske fik lov til at male prinsen. "Det skal jeg nok, pas selv på dig selv søde." Lød det blidt fra hende med et sødt smil.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 11, 2011 8:21:00 GMT -5
kohaku gav ikke ragtit Slip han viste bar af der ville gå længe før de vilel se hinaden igen han vente sig stille om og lage rolige arem om hinden han kunne se hun tæket på det sammen som ham han lage stille hånden på maven og smilet rolige til hinden " du skal ikke tæke sår meget søde det skal nok gå alt sammen jeg er sikker på du bliver lyklige hos Prinsen som alle ander ..han er en sød person som forstå af et godt ind tryk hos ander " han nusset den lige sår blidt og viste ikke helt vorfor men han var en smule lette over det han vente rolige på af hun lage sin hånd over hans mens de gik men han viste af han hadet noget han skulle gøre for Durion self da han var lidt vært for tiden han var jo Paladin Bliket forsvadt slet ikke fra Yuuki han kendet vejen ud og ind og alle de mensker som var her måske kunne de to have et Hemlige forhol eller sår noget hvem viste han sukket og så lidt ned mens hånden om hindens bliv varm det var jo rat koldt lige nu og senen var begydt af flade lidt men det var ikke rat meget
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Jan 12, 2011 5:37:19 GMT -5
Alt der skete rundt omkring fik Yuuki's opmærksomhed, hun nikkede bare til hans ord og lavede en lyd der betød hun havde forstået. Lige nu var hun virkelig spændt og det skulle nok blive en vildt god dag i dag, selvom hun var lidt genert. Yuuki forventede intet af prinsen, hun havde ingen anelse om hvem han var, men bare fordi han var kongelig skulle han ikke tro han kunne få alt i verden. Det lød som om Kohaku havde sat dem sammen, det brød hun sig ikke helt om, derfor havde hun besluttet sig for at holde Kohaku i sine tanker, en rig charmerende mand kunne nok friste, men Kohaku's personlighed var guld værd. "Det bliver noget af en opgave at skulle male et så vigtigt portræt, jeg håber det går godt." Lød det spændt fra hende.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 12, 2011 6:36:09 GMT -5
hans bliv lidt støre han ville ønske han lige kunne nå af få en hurtit tur inden af de skulle ind til prinsen de behøvset ikke af smide tøjet eller noget Kohaku kom med et smil og så sig let om kring for af finde et sted vor de måske kunne være af lene i let tid det vilel self passe meget Dårlige lige nu men han hadet lyst til en siste gang inden der ville gå længe før de kunne være sammen " der er Rilige af tid til af lave noget Prisen er hved af have time i Historige lige nu sårr hvad har du lyst til af lave søde " rolige vente han sig om for af give et stille Kram han holdet hinden helt tæt på sig og kysset hinden på panden han sukket let og forstod sår af han ville komme til af savne hinden Virklige han lage stille hånden på hindens mave og så sig om kring det skulle han mund sige af hun møske kunne blive Gravid med hans barn han sukket og så lidt ned og nusset den stille og rolige Nej hun skulle self have gæled af af finde ud af det
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Jan 12, 2011 6:42:15 GMT -5
Roligt stoppede hun op og omfavnede ham, så sukkede hun eftertænksomt, hvad kunne hun tænke sig at lave? Yuuki lagde hovedet ind mod hans bryst og nussede sin kind ind mod ham. "Jeg ved det ikke rigtigt, jeg er ret ivrig efter at male prinsen." Grinte hun, der var intet hun havde lyst til lige nu, hun ville bare gerne møde prinsen, hun håbede sådan at hun kunne få lov til at male ham. Det ville være en ære og hun gjorde det gerne gratis for de kongelige. Yuuki lod sine hænder danse let hen over hans ryg, hun nød nu at mærke Kohaku lige nu og det var virkelig rart med en rigtig ven. Et par unge mænd gik forbi dem, de stirrede en del, på hvad vidste Yuuki ikke, hun smilte bare venligt til dem.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 12, 2011 7:06:00 GMT -5
han smilet Rolige ned til hinden Kohakue løfte Yuukis kind og så hinden i øjne " du er blivet en smuk Kvinden søde jeg er sikker på du nok skal komme til af male Prisen godt " han støj hinden ned af siden han så på en gyde stille trak han hinden med " kom " han smilet stille og de stod nu af lene i gyden stille så han sig om kring og lavet sår en mur sår inden kunne komme ind til dem rolige så han på Yuuki igen og lage stille hånden der på hidnens kind en siste gang rolige kysset han hinden og holdet det længe mens den ene hånd gled op af det bar rolige Trykke han sig ind mod væggen med hinden han ville Virklige komme til af sanve hinden på mere ind en måde han sukket let og så hinden i øjne let han syntes hindens mave var blive en smule støre siden sist de var sammen Ellers var det bar ham som så forkert han ryste på hovet nej ikke i nu det måtte vente let det med af få en Famile var nok ikke lige det han skulle bruge
|
|
Yuuki
God-Kent bruger
|
Post by Yuuki on Jan 12, 2011 7:15:20 GMT -5
yuuki rødmede, hun fulgte med ham og blev lidt overrasket over deres lille private sted han havde lavet nu. Hun så rundt og før hun vidste af det kyssede han hende og hun stod presset op mod muren, ret frækt og dejligt. Yuuki kyssede igen og var vildt glad for at kunne kysse lidt mere med ham, hun elskede at kysse ham og hun kom til at savne det. Hendes hænder kørte hen over hans sider og hun tog fat om hans liv for at trykke ham endnu mere ind til sig. Om hendes mave var blevet større eller ej vidste hun ikke, men hun vidste at man ikke ville kunne se på hende hun var gravid før om et par måneder. Nogen kvinder kunne det knapt nok ses på. Hendes tunge gled let hen over hans læber, hun sukkede nydende mod hans læber og greb hårdere fat i ham.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 12, 2011 7:25:30 GMT -5
Rolige løfte han op i kjolen og to buskeren halt af han fik vendt hinden om han ville tage hidnen bag fra nu rolige to han kjolen op over røven på hinden og to tryssern halt ned sår han kunne komme til han viste ikke vilken en han skulle tage om det var røvhulet elller skeden han tæket lidt og stod med sin leme i hånden rolige så han på hinden han smilet rolige og tak sår bene lidt til sideren og tog lemte inden i hinden han begydet af støde til hvad han ville få den Omigasme som han hadet hørt sår meget om han ville seom han kunne få den til hinden han lage hendern på røven af hinden og prasset sig self sår langt op som overhovet Mulige "AAG"kom et stort Støn af ham han smilet og lavet små huk med lemte ind i hinden for af se hvad der skulle ske med dem nu
|
|