flint
New Member
|
Post by flint on Jul 6, 2011 12:27:26 GMT -5
Flint kom Gånden ned af gaden han skulde hjem til sine piger for af se om det hadet kaldet dagens Pligter nu hvor de hadet været af lene hjemme flints lange sorte hår gik ham helt ned til rykken men i dag var den sadt op i en heste hale som så mange ander Engel hadet han en plikt og det var at beskytte folket s men af og til var det rat svært af holde Styr på hvad der Skete nu glædet han sig bare til af komme hjem og slappe af mund de ander stade var oppe eller sov det måske? det var ikke til af vide i nu flint kom ind af dåren solen var gået ned over bjervet side nu og nu var der stille i byen det ville sige af flint skulde i byen sener måske vis pigerne også godt ville med men det var nok ikke sikkert det ville gå sådan han sukket lidt og åbet dørne han kiket rundt her virket ret stille han gik rundt for af se hvor alle sammen var hænde men der var ikke noget af se men han fik øje på en Bh og smilte lidt han kunde se det var ronja forde den var gørn som hindens hår et stille smil kom over ham så lage han den på boret
" Piger jeg er kommet hjem hvor er i ? " hvor mund de var de var så stille
|
|
|
Post by Rose,Rinja og Ronja on Jul 6, 2011 12:40:22 GMT -5
Rose,Rinja og Ronja kom frem. De hade være ved at lægge deres tøj på plads og Rinja hade tabet sin BH på gulvet " Herre de er, ret tidlige hjemme i dag vi har ikke får vaske deres jakke endnu den ligge stadig væk i blød. Men den er vaske til i morgen 2 sadge de 3 søster i kor de var ikke så ens som mange trot om dem, selv om de var trilinger og så en smule ens ud Rose hade lysthår, Rinja hade grønt og Ronja hade blåt. Men ellers var de helt ens på alle måde deres humør og deres personlighed
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jul 6, 2011 12:47:51 GMT -5
Flint kunde ikke lade være med at smile han kikket lidt på dem mens det ene øjne kikket lidt rundt "jeg fik Tidliger fri ind jeg hadet vente mine små " kom det sødt fra ham mens han gik hen og nev dem vær i sær i røven mens han lage hoved på skå " jeg går ind og ligger mig lidt på sofan er temlige ud kørt efter i dag " han bliket til dem mens han gik ind for af sætte ned og med hoved først der var noget som han ikke kunde finde ud af men han skulde nok sige det til dem på et tids punkt men bare ikke nu skulde han mund gå i bad i stede for nej vel han sukket stile mens hans øjne stille logget sig i han håbet lidt på af de to piger ville komme ind til ham sener i nat for at ligge sig hos ham
|
|
|
Post by Rose,Rinja og Ronja on Jul 6, 2011 12:56:21 GMT -5
den nat sove Rinja og Ronja. Inde hos ham Rose hade det ikke videt godt for tiden hun følde sig svaget og svimmel, hele tiden og de hade ikke være det i ret lange tide og værke Rose, Rinja eller Ronja kunne får børn. Så det kunne ikke være det og Rose holdt sig mest for sig selv hele tiden kun når hends søster, var hos hende kunne hun gøre ting som hun ikke kunne alene og det gjorde Rose bange. Og det kunne Rinja og Ronja mærke på hende og de var altid omkring hende når hun ikke hade det godt,
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jul 6, 2011 13:01:48 GMT -5
flint viste ikke hvad han skulde gåre han var ombart komme ind i seng og sov nu sammen med nolge af pigerne han var jo en Engle så han kunde få ting til af ske selv om de ikke kunde blive gravide kunde de blive det med ham flint vågne stille og så rundt han fik øje på pigerne som lå med deres Bh stille smilte han og kysset dem på vær i sær i på kinden mens han kørte hådnen ned mod dderes balder " hvorfor sover i ikke ind hos de jeres søster " sagde han stille mens han stille og rolige begynte af hive tryserne ned af dem så hans hånd kunde komme til
|
|
|
Post by Rose,Rinja og Ronja on Jul 6, 2011 13:20:59 GMT -5
2 hun hade brug for. At sove en smule i fred hun hade ikke haft det særeliget godt de sidste par dage så hun ville, helst sove lidt alene i nat " sagde Rinja og Ronja i kor Rose sov i sin egen seng og det var. Hun meget glad for at hun gjorde hun var ikke til at det der sex noget det var ikke noget for hende, Og sletikke med en hun var tjener for og Rinja og Ronja hade det på sammen måde men sagde det. Bare ikke og de kunne slet ikke få børen og ikke en gang med en engel selv om hvor meget de så end prøve at, gøre dem med barn kunne det slet ikke ske på nogen måde Rose hade feber og lå meget urolig i sin seng.
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jul 6, 2011 13:27:56 GMT -5
flint stoppet stille men han sukket han gjord ikke noget han stoppet bare og nusset deres små røve " i må ikke se mig som jeres hr i ere meget mere for mig piger " han sukket mens han logget øjne og nød det men han viste godt af der skulde ske noget med dem flint viste ikke hvad han skulde snakke om " jeg ser jer som en form for søster eller en del af min fammile " sagde han sødt og chamerne til dem det måtte da blød gør dem lidt mere op han hadet jo altid været der for dem og han hadet jo ikke behanldet dem dårlige
(der står da ingen steder af de ikke kan få børn nogle steder? i deres Profil ?? )
|
|
|
Post by Rose,Rinja og Ronja on Jul 6, 2011 13:35:56 GMT -5
De faldt om side i søven. I hans arme i mens Rose lå med feber og hun kunne slet ikke holde det ud og var ved at græde, hvorfor forander hendes søster sig så meget side de var små de hade være sammen om alt. Men hun var Rinja og Ronja mere som nogen det ville har sex med alle mænd sådan hade Rose aldrig, tror at hendes søster kunne blive til de hade altid kunne snakke omkring deres følser men ikke mere, Rose var den fornuftid af de 3 nu hun hodt sig på aafstande af mæde selv Flindt selv om. Han var deres herre lod Rose ham ikke komme får tæt på hende
// nej glemt at får det på //
|
|
flint
New Member
|
Post by flint on Jul 6, 2011 13:41:38 GMT -5
flint kunde mærke af der var en der var ked af det stille og rolige gled han ud fra dem så han rejste sig op og ville gå ind til rose stille og rolige åbet han dørne og satte sig på siden " er du oki ? "sagde sagde han med et stille smil på læben han kunde ikke helt finde ud af sine piger de han ville tjække om hun hadet feber da han kunde se hun ikke hadet det så godt så han tog hinden stille på panden " janene du har jo feber det går jo ikke " stille rejste han sig og lavet en varm the men fortylet det så hun ville få det beder " her drik det her det ville hjælpe dig " kom det stille fra ham mens han satte sig hved siden af hinden igen
|
|
|
Post by Rose,Rinja og Ronja on Jul 7, 2011 11:35:51 GMT -5
Rinja og Ronja sad ved. Rose´s side da hun fik theen hun drak den stille og roliget og fik det langesomt beder, og hun smielde svaget og satte koppen fra sig på sit natbord og lag sig ned for at sove en smule. Så hun hade det beder i morgen Rinja og Ronja var uorlige for Rose´s helbred hade altid være, meget sart men hade aldrig sagdet det til nogen de ville ikke ha alle skulle bekymder sig om hende. Mere end nødvendig og lige nu hade Rose brug for sin søster kærligehed og varm samt omsorg, som kun de kunne giver hende og det var alt hun ville har i denne verden
|
|