|
Post by Carmen on Jan 20, 2011 6:45:01 GMT -5
Nok var der mange gode væsner som strømmede frem og tilbage langs gaden, men mange af dem havde langt fra et rent hjerte. Begæret lyste op i både ugifte og gifte når de gik forbi Carmen, hendes krop var mere eller mindre til salg, dog var det de færeste som havde råd til hende. Hun var udemærket godt klar over hun så godt ud, bedre end de fleste og mange mænd, selv kvinder, lystede efter hende, hvilket gjorde hun tjente godt. Carmen stod sit sædvanlige sted, ventede på dagens næste kunde skulle træde frem, hun dansede op og ned af en træpæl som folk kunne binde deres dyr til. Nogle blikke var nedladende og kvinder blev sure over deres mænds reaktion. Hendes lange sorte hår var løst, på kroppen bar hun ikke meget, en top der kun dækkede brystet og en nederdel der havde en slids der gik helt op til hendes hofte. Indenunder, ingenting, hvilket man kunne se når hun gik ned i knæ. Så havde hun nogle lange sorte læderstøvler på som gav hende nogle frække og flotte ben. Det var tydeligt hun var luder, ingen tvivl der, for hvem kunne ikke se hun prøvede at sælge sig selv?
|
|
|
Post by kohaku on Jan 20, 2011 6:53:33 GMT -5
Kohakue kom stille gåen ned af byen han hadet lige værte nede og købe ind den smale gade gjor det ikke rat meget beder at gå i gemmen det var som om folk hadet for talvet lige nu Kohakue tæket let på vågen Yuuki hadet det han så op mod slotte vor man kunn se vandet kommet ind vågen gik det mund med hindens maler rig et stille smil kom fram han stoppet rolige op da han fandt en kvinden som stød og kikket på ham der var noget hover hinden var det en Fanlde engel hans Enagie gik helt af mok og sage at han skulle Angribe med det sammen men Kohakue slappet bar helt af og studerte kvinden let et eller andet sted minden han om nolge piger han holdet Virklige meget af Kohakue sukket let Trist og så sig let om til sidern
|
|
|
Post by Carmen on Jan 20, 2011 7:00:21 GMT -5
En mand kom hen til Carmen, han så ikke ud til at eje særlig meget og da han tilbød en pris så hun fornærmet på ham. "Nok er jeg til salg, men ikke billig, smut med dig." Lød det småhårdt fra hende, men der var noget sensuelt over hendes stemme, hun gik ned i knæ, spredte ben og gled så op af stolpen på en fræk måde. Et frækt blik sendte hun til Kohaku og en del andre mænd som lod til at have penge. Mænd søgte jo mange gange noget de ikke kunne få hos normale kvinder, det kunne de få hos Carmen, til den rigtige pris altså. Roligt gik hun i retningen af Kohaku, da han så trist ud og ensom, hun foldede sin vifte ud og gav sig selv noget luft. Som hun begyndte at gå rundt om ham, så en masse mænd missundeligt efter ham. Roligt stoppede hun op, lidt skråt foran ham. "Kan jeg hjælpe dig med noget?" Spurgte hun med en fræk hvisken, et lokkende blik og rolig kropsholdning.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 20, 2011 7:07:43 GMT -5
han ryste let på hovet af det hun var han burdte gå men det ville være uhøfliget " jeg stod bar og tæket på hvad man måske skulle lave i dag " Bliket som hun sendet ham kunne han ikke ragtit lide men han sage igen ting til hinden hun måtte self finde ud af det ikke var sår Nemt af tænde ham på den måde nu malt var det om vendt det hal gammel hår skinden som sølv han var ung og stærk men han var Gammel inden i han sukket lige sår stille og Studerte kvinden let " hvad er dit nav E " han var lige hved af sige det men han stoppet sig self i det det ville ikke passe sår godt vis han hadet sagt Fanlde Engel han studerte hinden let måske skulle man lære hinden og kende let " tæke på om du måske har lyst til af tage på en kro og få noget ad drikke sammen med mig " Kohaku var et varmt hjerte person og det måtte han ikke gemmel overhovet han lage hovet på skå og viste ikke helt hvad han skulle gøre af sig self han kunne jo godt bruge sine Paladin enver til af sture hinden men det ville han ikke gøre og for det andet hvad lavet en kvinden som hinden her i den her by det kunne ikke være godt vis der var en Fanlde engel på spil
|
|
|
Post by Carmen on Jan 20, 2011 7:18:09 GMT -5
Det morede hende lidt at blive budt på en drink, hun grinte lidt og så sig rundt, tjo, en drink ville vel ikke skade hende. Roligt gik hun en runde rundt om ham igen, hvis nogen prøvede på noget, var hun trænet i at slå ihjel, hendes vifte havde en lille knap, trykkede hun på den, blev hele viftens ydrekant til et langt skarpt blad. "Mit navn er Carmen." Lød det roligt og sensuelt fra hende, hun trængte til en pause fra danseriet og de mange øjne som faldt på hende, så at tage en drink var vel okay. Da hendes øjne faldt på en yngre mand der så ret godt ud, bed hun sig i læben. *Damn, hvorfor har de aldrig de rigtige penge? Selvom jeg nu gerne tog ham der gratis.* Et smørret smil kom på hendes rødfarvet læber, hun gav tegn til at Kohaku skulle lede vejen. "Jeg tager gerne imod lidt af drikke."
|
|
|
Post by kohaku on Jan 20, 2011 7:24:36 GMT -5
han ryste på hovet igen og kom med et lille grin hvad pokker skulle der sket med ham lige nu han viste det ikke en gang self men hvad Carmen der ville sige til det viste han ikke han tæket let over hvorfor hun mund ud satte sig self fordet der rolige begydet han af gå " hmmm hvorfor ud setter en køn kvinden som dig for det her " han så spørgen på hinden mens de gik ned af gaden han ville ikke virke uhøflige eller noget det var bar ham som var let dum af høre på syntes han self mund det også var ragtit mund aa det kunne det ikke han lage hovet stille på skå og studerte kvinden let bag fra han kunne godt finde på af tag hinden der med hjem bar for en engekel gang eller tag hinden i en lile krov vor igen mensker var i nær heden det kunne måske hjælpe ham med af holde sex lysten nede han sukket let og smilet igen
|
|
|
Post by Carmen on Jan 20, 2011 7:31:35 GMT -5
Et lille smil kom på hendes læber, det var et godt spørgsmål for en som ham, men med den personlige trang til sex hun havde, så var det nemt nok. "Jeg elsker sex, så hvorfor ikke få penge for det når man kan?" Grinte hun, hendes krop var som besat af nydelse og når hun havde magten på den måde var det helt fantastisk. Carmen var ved at være en ret velhavende kvinde, hun overvejede at få sig et stort palæ, fange en utrolig fræk mand og lade ham være hendes slave. Bare tanken om at være omgivet af mænd og kvinder der kun var der til at tilfredsstille hendes lyster når hun ønskede det. "Du skulle vel tilfældigvis ikke vide hvor jeg ville kunne købe mig et palæ?" Spurgte hun med en lundefuld stemme, det var tydeligt at se hun pynsede på et eller andet.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 20, 2011 7:40:53 GMT -5
Kohakue så let mis tæk som på hinden da han igen ikke kunne lide denne kvinden sår godt " Nej det hved jeg det sævger ikke jeg søger også en self skal jeg sige dig jeg gider ikke bo i det lille hus jeg har nu men bruge det som sommer hus " et stille kom fra ham han gik let tæter på Camen stille lage han den ene arm om hinden mens han smilet stille og rolige " jamen vis du er glad for sex sår tor jeg vi to kommer til af blive gode venner " et frækt smil kom over hans læber Kohaku måtte også styre sig self for Yuuki kunne godt lide ham de hade bar ikk sadt sig for et forhold i nu visket måske var meget godt KOhaku så let ned mod hindens byster de var støre men ikke smukker ind yuukis han kunne vel godt over leve det den her gang han ville bar gæren vide hvad hun hed og kenden hinden let efter et stukke tid på gå ben kom de til en lille hygglie kro hvor man kunne få noget af spise og noget af drikke Rolige kom han gåen ind der var ingen mensker han smilet let " når det ser ud til der er pallser nok " rolige gik Kohaku hen i et hjøren vor man lige kunne side to mensker og man kunne ikk se hvad der forgik " jeg ville godt bestille lidt af drikke en øl og en " han så hen mod kvinden og smilet let
|
|
|
Post by Carmen on Jan 20, 2011 7:48:09 GMT -5
Venner var opreklameret, Carmen stolte ikke på andre end sig selv og med god grund. Efter hun var blevet en falden engel var der ingen som så på hende som noget smukt i den forstand, de så kun hendes krop og ikke at hun faktisk kunne være en smuk person i sig selv uden udseendet. Men det kunne hun vel heller ikke mere, det var et overstået kapitel. Sex, magt og rigdom havde besat hende for meget, hun var blevet ensom og ond i sindet, hun sked sådan set på alt andet end sig selv og sine egne behov. "Håb du ikke på for meget." Lød det roligt fra hende, hun gik med ham ind på kroen, satte sig ned og tænkte sig lidt om, hun så op mod deres service og smilte sensuelt. "Wisky." Lød det roligt fra hende, hun drak alkohol som vand, så at skulle drikke hende under bordet ville være ret så umuligt.
|
|
|
Post by kohaku on Jan 26, 2011 12:48:14 GMT -5
Kohaku kunne ikke lade være med af tæke på vågen yuuki hadet det han sukket let og studerte kvinden som bad om wisku han smilet let når " når du kan nok god lide stærke sære hvar " han lage hovet let på skå og en tjenner kome med det helle til dem Kohakue viste ikke hvad han skulle lave der var blivet så stille der hjemme af det næsten var skamen på en gang men han viste af yuuki nok ville blive på slotte det var lige som om det var der hun hørte hjemme Kohakue smilet mens han lage ølen væk fra sig " arr det var skønt med let af drikke " Kohakue gem gik Menuen let og fandt fram til af han godt ville have en mad eller 3 da han også var sulten " øø Unskyld kan jeg også bestille 3 skiver du bestemer self hvad der skal være på "
|
|