|
Post by Artemis & Tess on Dec 20, 2010 19:03:32 GMT -5
Hun mærkede ham dybt inden i sig. Dybere end hun nogen sinde havde prøvet. Hun bed sig i læben, og kunne ikke lade vær med at stønne af nydelse. Hans ord, fik hende til at rødme en smule, men hun kunne ikke få sig selv til at være genert ret længe, inden hun mærkede hans bid i sit øre. Hun gav en svag rystelse fra sig, mens hun bed ham i halsen, og langsomt lod sine negle kradse svagt ned ad hans brystkasse. Tess lod sine hænder glide op til hans skuldre, hvor hun greb hårdt fat i ham, for bare at holde fast et eller andet sted. Hendes bryster blev trykket imod hans brystkasse, mens hun bed ham i halsen. Hun havde ingen anelse om hvad hun skulle gøre af sig selv. Nydelsen der blev givet hende, den var fantastisk, og hun anede ikke hvordan hun skulle give den tilbage. For en gang skyld, var hun blank omkring hvad hun skulle gøre, noget hun aldrig havde prøvet før.
|
|
|
Post by Durion on Dec 21, 2010 7:58:05 GMT -5
Durion føltes sig hel igen det var sjovt hvad sex kunne gøre rolige tæket han skulle han Spøger hinden om hun ville være hans " jeg ville give..alt vis vi træ kunne for blive sammen på den ene eller anden måde " fram stønnet han og prasset sin leme op i hinden sår hårt som over hovet mulige han kunne ikke holde det ud han måtte virklige bar håre ind i hinden Rolrige vente han sig om og begydet af støde håre og hurtiger til hans sæd kom ind i hinden han smilet rolige og kysset hinden ned af halsen og noget til siste hindens bryst vote vor han begydet af slikke den og give hinden syge mærke der han viste det var forkert af forelsket sig i sine kusiner men sket var sket og nu var de der han kunne ikke gøre noget for af stoppe det nu sædet føld lang somt ind i hinden han ville have hinden til af sige ja sår han hoppet sår hårt ind i hindens om overhovet murlige lige nu
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 23, 2010 15:40:11 GMT -5
Hendes negle kredsede ind i hans hud, uden at det var meningen overhovedet, det var ren reaktion over de hårde stød. Hans ords mening, havde lidt svært ved at synke ind i hende, siden hun var så langt væk i lysten og måske ville det ikke ændre sig, lige med det samme. Hun kunne mærke hvordan nydelsen satte sig inden i hende, og snart ville den samle sig fuldkommen, og hun vidste ikke om hun ville være i stand til at holde den tilbage. Da han vendte sig om, vendte hun sig automatisk med. Stødene blev vist hårdere, for hun kæmpede for ikke at skrige af nydelse, selvom det begyndte at blive svært, siden hendes stemme begyndte at blive gradvis højere. Det føltes alt for godt til at være sandt. Hun kunne ikke holde det tilbage mere, hun kunne virkelig ikke. Hun kom. Og da hun kom, skreg hun ja, uden at være klar over hvad hun skreg ja til.
|
|
|
Post by Durion on Dec 24, 2010 5:46:56 GMT -5
Et stille smil kom fra ham da hun sage ja til ham men han viste ikke om det var det han mærket vågen vandet kom og vågen han også self kom med sin Væske ind i hinden nu kunne der ikke være langt igen stille støde han færde med hinden og trykket hinden helt ind til sig " jeg ELsket dig " visket han stille og kysset Tess mund de kunne jo godt Gifte sig for hun hadet jo konge blod i åren men hvad sår med Lille Artemis Durion for bli inden iTess for af sikker sig for af de var færde og hun nok ikke kunne gå mere han tæket på af give hinden en ring nu vor hun sage ja men det skulle føst og framest være oki med hinden han kendet sin kusine hvad nu vis han skulle i krig på et tids punkt det ville ikke være rat for ham af efter lade sin kusiner her
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 29, 2010 14:56:12 GMT -5
Hun lod sig blive knuget ind til ham, mest fordi hun godt kunne lide at føle ham tæt på. Hun kunne godt mærke hans stille stød, det fik hende til at ryste lidt, men ikke på nogen dårlig måde. Hun så ind i hans øjne, inden hun lagde sin kind imod hans brystkasse og trak vejret roligt, og lidt langsomt. Tess tænkte sig lidt om, inden hun spurgte. "Hvad var det egentlig jeg sagde ja til?" hun kiggede på ham, egentlig oprigtig nysgerrigt. Måske skulle hun ikke have spurgt, men hun havde altså ikke ligefrem hørt ret meget efter, siden hun havde haft svært nok ved at prøve at kontrollere sig. Hendes blik gled lidt ned ad deres kroppe, som stadig var forenet. En svag rødmen krydsede hendes kinder. Et sted burde hun vel mene at det hun gjorde var forkert, fordi at de var i familie, men hun kunne bare ikke få sig selv til at mene eller føle det.
|
|
|
Post by Durion on Jan 1, 2011 5:46:03 GMT -5
Durions hjerte hammer løs mens han mærket af hans væske kom et stille smil kom over ham det var snart et nyt år og han ville da godt holde sit nyt år sammen med sine Kusiner et stille smil kom over ham " af du ville være sammen med mig " et stille smil kom over ham han støj en hånd Hend af hindens kind mens han mærket vågen lemet inde i ham hammert på Fuld fart stille satte han sig til ratte og så ned mod hindens krop hun kunne jo ikke holde sig fra ham af lige velle hvorfor sår forhinder dem i et Forhold Durion var klar til alt men han ville også have Tees med i det og sår også ders lille kusine vis det skulle ske rolige kysset han hinden på siden af kinden og to blit om røven på Tess " du det beste der er sket for mig i lang tid Tess Durion for bliv inden i hinden han ville slet ikke ud af sin kusine igen " jeg tæke på om vi skal fajer det nye år sammen bar dig og mig og Artemis * han smilet gald lige nu mere ind han hadet gjort nok var Tess lidt unger ind Durion eller nej ven det var hun jo ikke det var kun ders kusine der var det men det var også snart på tide hun lærte om lives gave snart men ikke lige nu det ville han vente med til i aften da det var årret stor dag ikke for ham men for helle verden
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Jan 9, 2011 14:18:40 GMT -5
Hun kiggede på ham og løftede det ene øjenbryn. "Selvfølgelig vil jeg da være sammen med dig, men hvilken måde tænker du på?" spurgte hun nysgerrigt. Okay, hun ville ikke giftes med ham, for hun vidste ikke hvad hun følte for ham, og hun ville ikke giftes med ham når hun ikke vidste om hvor vidt hun elskede ham eller ej. Og hvis det viste sig at hun ikke elskede ham, så ville hun da slet ikke giftes med ham. Desuden, kunne hun ikke blive gravid. ikke uden at tage hans sjæl, og det nægtede hun. da hans hænder rørte ved hende, skælvede hun let af længsel. Det føltes godt. Virkelig godt. "Det vil hun sikkert gerne," hun smilede til ham og gav ham et blidt kys på kinden. Artemis havde slet ikke krydsede hendes tanker, men nu gjorde hun og var egentlig lidt usikker på hvad hun skulle gøre. Hvis han rørte Artemis på den måde som han nu havde rørt hende, tvivlede hun meget på at pigen ville forstå hvad det var han prøvede på.
|
|
|
Post by Durion on Jan 9, 2011 14:30:25 GMT -5
Durion så ned på hinden vis hun ikke følte noget hvorfro ville hun sår i seng med ham han sukket lidt og så op " ikke noget Skat " han tæket han ville arlige finde en Kvinden til ham han sukket let og viste ikke helt hva han skulle gøre han mærket vågen han kom inden i hidnen op til fliger rolige smilet han til hinden han kunne godt forstå hinden lige nu han sukket og vilel sårn ønske af det skete et eller andet uforsiliget " vi må nok heller se af komme til bage til slotte de venter nok på os skat " rolige holdet han om hinden og begydet hurtit af stode igen han ville lige have det siste med han klimte sigsår hårt ind han kunne han ønsket af hun kunne forstå ham han tæket let hvad nu vis det var sket noget slemt med ham ville hun måske komme i tanke om vor meget han betød for hinden med et telepoet han ind til sin seng og han landet oven på hinden " vi kan gøre det her sener elsket " han kysset rolige og kom ud med lemte stille og rolige han så sig om kring det var rat mørkt der var lige to timer til sår satete det helle " jeg er sikke på jeg få dig under bogert føst " sage han udfordern til hinden og bliket rolige
|
|