|
Post by Artemis & Tess on Dec 13, 2010 10:31:16 GMT -5
Skoven var stille, helt og aldeles stille. Der var ingen lyde overhoved. Altså, udover Tess som var bevæget sig ind i skoven. Der var ikke nogen særlig grund til at hun havde gjort det, udover at gå lidt rundt i de omgivelser som hun mindedes så tydeligt. Hun kunne huske da Artemis havde rakt ud efter hende, fortalt om hvem hun var og at hun søgte en ven, noget familie. Uden at have vidst hvorfor, havde hun fulgt pigen og var nu endt som en tjenestepige hos Durion, hendes langt ude grandfætter. Tess havde valgt at tage en lyseblå kjole på, der sad tæt og fremhævede hendes former tydeligt. Der var ingen ærmer. Hun havde ikke sat sit lange blonde hår op, så det hang løst ned ad hendes ryg. En halskæde og et par øreringe var det eneste, som hun havde på af smykker, udover hendes armbånd. Der var ikke nogen speciel grund til at hun var gået ud i skoven, nok bare mere det at hun havde brug for ro. Artemis var jo i sikkerhed henne på slottet, hvor hun nok trygt lå i sin seng, da det var gået hen og blevet mørkt. Det var ikke noget sikkert tidspunkt for en pige at gå rundt ude på, men hun frygtede ikke natten, specielt ikke hvis hun blev overfaldet. Hun kunne sagtens slå fra sig.
|
|
|
Post by Durion on Dec 13, 2010 12:24:30 GMT -5
Durion hadet hørt af Tees var gået ud han tænket sig lidt om bar hun nu ikke var blivet dårlige han smilet rolige og gik sig en tur efter af have værte sammen med Artemis sår var han i godt humør han ville godt have af Tess sov hos ham i nat vis hun altså hadet Lyst til det eller bar den lille Artims som af og til kom hen til ham for af sove som lovet gjor han ikke noget på Artemis men de Durion kunne snart ikke lade være og han viste også Artemis også hadet det på den måde han smilet for sig self og træ en vinter jakke ud over sig og begyndet af gå ned i skoven for af finde Tees han smilet sødt og fandt hinden også hun så smuk ud som Altid " nårrr det er her man kan finde dig " svaget han rolige og lente sig op af et træ stille gik Durion hen til hinden og to bilt om den ene hånd og to om den anden " har du det godt " han smilet sødt og lage panden mod hinden tænk vis hans far så af han om fanget sin kusine som han så som sin søster
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 14, 2010 14:00:42 GMT -5
Det sidste hun havde troet var at hun ville få besøg af Durion, specielt herude i skoven, og så på den her tid af dagen. Eller rettere sagt aftnen. "Jeg har det fint," sagde hun, og gav hans hænder et blidt klem. Hun så ind i hans øjne og smilede lidt. Hun var ikke dum nok til at blive sådan rigtig forelsket i ham. Jo, hun holdte da af ham, hun nød hans selskab og hun nød at være i sengen med ham, men hun var ærlig talt ikke bange for at han forlod hende til fordel for en anden. hun havde ikke den kærligheds følelse for ham, men hun holdte da af ham. "Jeg havde bare brug for at få noget frisk luft.. du ved komme lidt væk fra slottet og det," hun smilede til ham, og trak sin ene hånd ud af hans, og lagde den imod hans kind der føltes varm imod hendes kolde fingre. Hun frøs, men det var ikke ngoet som hun ville indrømme over for ham. Stædig var hun. "Burde du ikke lægge derhjemme og hvile?" hun smilede lidt til ham.
|
|
|
Post by Durion on Dec 14, 2010 16:44:01 GMT -5
Durion mærket hindens kind han viste heller ikke om han var Forelsket i Tess han holdet skam også meget af hinden rolige kysset han hindens hånd og Smilet blit " arr Artemis sover og de Fleste folk er gået hjem for i dag sår tænke af jeg ville være lidt sammen med min kusine lige nu " han smilet rolige til hinden og logget øjne de føltes sår bløde hvad mund der ville ske vis de to fandt sammen han måtte huske sin rang og hun måtte huske sin men på den anden side sår var Durion hved af blive træt af vente vis han skulle Gifte sig skulle det nok være hinden for hun forstod ham Best rolige lage Durion panden mod hinden og nød af stå uden for med hinde" jeg har sanvet dig helle dagen " et bild stemmen kom fram for ham et stille og svat smil kom over Durion han ville godt have hinden til af ligge sig hos sig i nat men han viste også godt af Artemis nok ville komme op sår det var måske ikke sår godt de gjor det i hans seng men på den anden side måske vis de gjor det sår skulle Tess ikke sår langt om det var mærklige vor Glad Artemis var blivet for ham
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 15, 2010 7:39:21 GMT -5
Tess vidste at Artemis var glad for Durion, men bare ikke sådan rigtig på hvilken måde glad. Hun kunne altid spørger, men det havde hun ikke ligefrem lyst til. "Jeg har også savnet dig," svarede hun blidt, og strøg hans kind med sine fingerspidser, inden hun lagde sine arme om hans hals, for at kunne trykke sin krop tættere på. Måske forstod hun ham bedst, men hun kunne ikke ægte ham, selv ikke hvis hun ville. De var langt ude beslægtet og det ville være forkert hvis de fandt sammen på den måde, derfor ville hun nok, hvis forslaget nogen sinde dukkede op, sige at han skulle vælge en anden pige. En pige der egentlig ville være heldig, at få ham. Hun slap ham, men begyndte så i stedet at åbne hans jakke, for så derefter at lægge sine arme om ham, så hun også var lidt under jakken. "Mmmm, du dejlig varm," spandt hun, med en smukke stemme, der helt klart gjorde tegn på hvilken race hun hørte til.
|
|
|
Post by Durion on Dec 15, 2010 16:31:37 GMT -5
Smilet kom fra ham han viste hvad Tess var ude på men han ville ikke gøre det ikke nu og her stille to han henderen ned på hindens baller og klimet dem " du jo kold skat " visket han rolige han frøs ikke han kunne ikke lide hun var sår kold som hun var han sukket tris og lage hovet over hindens det var virklige koldt Durion husket noget om et sted vor der lå et hus " kom jeg ville vise dig noget og vor vi kan få varmen " et stille smil kom fram for ham han gav et kys på hindens mund og gik rolige hen af en sti som førte der til Durion foldet sine hænder let og lavet en lille lys kule sår de kunne se noget ikke forde han var bange eller noget i den stil det var bar meget rat med en stig finder rolige lage han armen og jakken om hinden " der er ikke så langt du kan fatis se tajet på det der henne vis du ser godt efter "
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 15, 2010 16:41:32 GMT -5
Hun nød at være i hans favn. Det burde hun ikke, men det gjorde hun. Hun kunne godt lide at være i favnen på ham, men hun vidste godt at selvom hun holdte af ham, ville det aldrig blive til mere end bare sjov, og et slags venskab. Tess var ikke til bindende forhold, det havde hun aldrig rigtig været, derfor havde hun tit flere på en gang, og hun undgik altid at blive forelsket. Sådan rigtig forelsket. Hun ville nemlig ikke ødelægge livet for den hun elskede, derfor blev det aldrig til mere end sjov og leg. Men med Durion, kunne hun være ærlig om det. Uden at svare, fulgte hun ham, og kunne godt se hvad han mente. Der var et hus ikke så langt fra dem. *Varme* tænkte hun tilfreds og smilede til ham. Hun havde lyst til ham. Gud forbyde hende, men hun havde virkelig lyst til ham, men hun havde ikke tænkt sig at gøre noget. Endnu altså. Lidt senere ville hun nok, og så ville hun være forførende som bare helvede.
|
|
|
Post by Durion on Dec 15, 2010 16:48:21 GMT -5
Durion forstod ikke ragtit på kvinder men han kunne forstå sine kusiner han hadet sig self lige nu for han skulle gifte sig snart vis han ikke ville miste sin trone men han viste bar ikke hvem han skulle fri til eller hvem det skulle være Måske skulle han bar sige af den kvinden som kunne tilfreds stille ham ville blive hans Dorigen og det ville sige af alle kvinder var vel kommen han sukket lige sår stille og lage hovet let på skå og så på hinden hvad hadet hun mund i tankern mund han sukket let og lage hovet let på skå det var Irten Relger om at være konge han ville lave den relg om når han bliv det en gang han ville gøre sårn som Prinsern kunne gifte sig med dem de hadet lyst til og ikke meget andet ind det han sukket let igen og flite hindens hånd lige sår stille det var hårt af være Konlige
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 15, 2010 16:53:17 GMT -5
Tess vidste ikke rigtig noget om det kongelige liv, for hende mor havde jo holdt hende så meget skjult som muligt, i hvert fald i noget tid, men hun huskede heller ikke ret meget om sin fortid. Ikke fordi hun ikke ville, hun glemte bare tingene, fordi hun egentlig ikke havde nogen grund til at huske det. Hun kunne se en hvis irritation hos ham, og kunne ikke lade vær med at kysse hans kind. "Hvad er der nu galt med dig?" spurgte hun nysgerrigt, men også roligt. Hun kunne godt lade det ligge, hvis han ikke ville snakke om det, selvom hun nok højst sandsynligt ville spørger senere. Hun vidste når man skulle droppe et emne, men hun vidste også at man godt kunne tage det op igen en gang, men kun en gang. "Du ser stresset og irriteret ud,"
|
|
|
Post by Durion on Dec 15, 2010 16:59:53 GMT -5
Durion så stille ned og viste ikke ragtit hvad han skule gøre elller sige han sukket tirst over det " det er bar min far der siger jeg snart må finde mig en Doring " viste ikke helt hvad han ellers skulle sige " jeg ville ikke Giftes når jeg har sår skønne piger som dig Tess eller Artemis eller Nolge ander men jeg vile heller ikke skuffe min far overhovet men jeg Ville heller ikke miste den ting vi to har sammen på nolge måde " stie lage han hoved ned til hinden " jeg ville heller være sammen med dig og Artemis " stille stoppet han op da de var noget døren kysset han hinden blidt og lod hovet køre let rundt Stille Trygget han Tees ind til sig han ville ikke væk fra hinden eller nogle anden de var som søster for ham men bar mere med nolge forhold som passet meget godt til dem men ellers viste han ikke ragtit hvad han skulle gøre over hovet han var lidt ked af det men han viste af han ville kunne blive en god kongen men han ville bar ikke være det i nu kun når hans far var hved af blive træt
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 16, 2010 9:18:35 GMT -5
Hun lyttede til hvad han sagde, og kunne godt se hans dilemma. Godt det ikke var hende, men hun kunne ikke lade vær med at føle sig nødsaget til at trøste ham, eller hjælpe ham igennem det. Hun brød sig ikke om at se ham stresset, irriteret, vred eller ked af det. Alle de følelser, de var bare ikke rare at se hos en man bekymret sig for. Hendes arme lagde sig rundt om ham, da han trykkede hende indtil sig. Det var rart at stå så tæt på ham igen. "Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig ud af den kattepine," sagde hun ærligt, og kyssede ham blidt på kinden. "Men ærligt, så ved jeg ikke hvad jeg kan gøre, udover at støtte dig igennem det hele så godt som jeg kan.." hun lagde sit hoved imod hans skulder et øjeblik, inden hun blidt tog fat i hans hånd og åbnede døren, for så at tage ham med indenfor. "Artemis vil også støtte dig igennem det.. jeg tror også hun vil se dig lykkelig, det vil vi begge to." hun kiggede ærligt på ham. Et smil var strøget hen over hendes læber, og hun rørte blidt ved hans kind med sin hånd, der sikkert føltes som is for ham.
|
|
|
Post by Durion on Dec 18, 2010 5:28:20 GMT -5
Durion gøs lidt da han Mærket af hun var kold rolige så han ned på hinden og smiler rolige til Tees " det jeg glad for af høre skat " visket han rolige stille lage han hånden på hindens skullder og så hen mod ild stede Durion paget med en finger hen mod den og sag nogle ubetvingelig or pluslige kom der en Gnist i pasen " jeg ville være sammen med dig Tees sår jeg glad " rolige støj han hånden ned af hindens krop og Fjerent den lille bon som holdet hindens skuller oppe " jeg holder sår meget af dig og Artemis sår det gør helt ondt inden i " rolige kysset Durion Tees og Søget hindens tunge rolige smed han tøjet også sår de var nøngen bægge to Durion ville ikke ned og ligge lige nu han ville stå og nyde Tess han ville gå til Artemis bag efter det her self om klen var mange sår ville han være hos hinden også stille stoppet han det gode snav han hadet med hinden og så hinden i øjne og smilet stille og rolige for af se hvad de skulle gøre rolige satte han sig på hyg og kysset hindens skede han ville have hun bliv våd og ville nyde det her siste gang var det jo ham
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 18, 2010 5:50:49 GMT -5
Kjolen faldt så nemt af hende, at man skulle tro den slet ikke havde været der til at starte med. Ingen ord krydsede hendes læber, for de blev lukket inde da hans læber ramte hendes. Hun gengældte med glædede kysset. Hans tunge føltes så vidunderlig blød. Det føltes så vidunderligt. Hendes hænder hjalp ivrigt med at få hans tøj af. Uanset hvor mange gange de gjorde dette, ville det sikkert altid føle som deres første gang sammen, sådan havde hun det og sådan ville det nok også blive ved. Hendes hænder udforsket ivrigt hans brystkasse, det føltes så rart bare at kunne mærke ham tæt på. Da det ellers så dejlige kys blev brudt, så hun også ind i hans øjne. normalt var hun aldrig blank, men det var hun nu, hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle gøre. Men det lod til at han havde fået sig en idé. Da han gik ned på hug, kiggede hun lidt undrene på ham, men det blev hurtigt ændret til et nydelses fuldt udtryk, da han kyssede hende dernede. Tess havde prøvet det før, men hun havde helt glemt hvor meget nydelse det gav. Hendes hænder kørte igennem hans hår, greb fat en gang imellem, af ren nydelse. "Jeg tror ikke.. ah.. at jeg kan.. ah.." stønnede hun. Hun regnede ikke med at kunne holde sig stående sådan, det var svært at holde sig oprejst, når alt den nydelse næsten gjorde hendes ben som gele.
|
|
|
Post by Durion on Dec 18, 2010 5:59:44 GMT -5
Durion smilet stille og lage hovet på skå det var det range Barne mad han TÆnker let på en plan vågen de træ kunne forblive sammen måske skulle de bar spille dumme og sår tor af de ikke var i Fammile og sår Gifte sig for vis der var en kvinden han ville have sår var det tess og Artemis for ham self rolige holdet han om bene " du skal ikke gøre noget skat " visket han rolige til Tees og bliket Chameren til hinden han viste hun var noget og det var smuk sød om sogs fuld lige En Droingen som han ville have men kunn han sikker sig for af de to kunne forblive sammen rolige gik han hen til sengen og satte sig ned et stille blik gled hen mod Tess hans leme var pæn stiv tit tæke han på om han hadet gjort hinden gravid han smilet let hved tanken om det men stoppet sår det var jo lidt forkert af ham men han ville kunne gøre det
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 18, 2010 10:59:58 GMT -5
Nydelsen fik hende næsten til at bukke helt sammen i sine ben, hvis ikke hun havde ham til støtte, men det hjalp ikke meget når han gav hende al den nydelse. Da han gik over imod sengen, kunne hun ikke lade vær med at kigge på ham, virkelig, virkelig bare kigge og beundre hans krop. Hun gik over til ham og satte sig på knæ foran ham. Hendes hænder lagde sig på hans skuldre, inden de gled hen ad hans brystkasse, ned af hans mave og hen imod hans stive lem. Blidt rørte hendes hænder drillende ved det stive lem. Hendes øjne søgte hans, inden hun rejste sig op og kyssede ham blidt på munden, mens hendes hånd drillende rørte ved hans lem. Hun ville se hvad der skete, hvis hun drillede ham på den måde. Tess lod sin tunge stryge henover hans læber, inden hun trak sig lidt væk for at se hvad han nu ville gøre.
|
|
|
Post by Durion on Dec 19, 2010 17:03:25 GMT -5
Durion lod sin smukke bølde hånd gilde ned af tess ryg alt hadet værte sår hårt den her aften men lige nu vill han kune tæke på sin elsket kusin vis der var en måde de kunne forblive sammen sår ville han det hans Hjerte banket helt vildt stille så han rundt for af sikker sig af det kun var de to stille smilet Durion ned til tees og kom med et rolige bilk som sage en hel masse om ham det var virklige ikke til fatte af han kunne være sår meget for sår mange mensker han Gældet sig ikke til til af få alle de Mensker på hans skuller en dag og vis han gjor noget forkert ville det blive over Fammilen i ragtit lang tid stille så Durion op og logget sine smukke gule øjne for af slappe af han ville kun tæke på Tess lige nu " jeg elsker dig Tees " visket han stille og rolige det han sage var self kun af fætter Kusin ting stille lage han sin hånd på hindens kind og så rolige med glade øjne i mod tess " jeg ville altid være der for jer det skal du bar vide skat " visket han rolige til hinden han lage hovet tæt mod Tees og gav et stille kys Durion viste ikke helt hvad hun ville men han viste det ikke kunne skade de kunne stade spille dumme
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 20, 2010 5:21:59 GMT -5
Hun så ind i hans øjne og vidste egentlig ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Hun ville da gerne gøre noget, eller sige noget, men hun vidste ikke hvad det skulle være. Hun lagde sin kind ind imod hans hånd, og gengældte det stille kys. Hendes hånd lagde sig over hans inden, hun satte sig på hans skød, tæt op ad ham og hans lem, men andet gjorde hun ikke. En svag ryste gik igennem hendes krop. Varmen var skam ved at indfinde sig, det var nok det der fik hende til at ryste. Eller måske var det længslen efter ham? Hun vidste det ikke, og hun havde egentlig ikke rigtig lyst til at vide det. Hun vidste at hun ville have ham inden i sig, men han skulle tage skridtet hvis han også ville det. "Jeg elsker også dig," svarede hun ham blidt. Selvfølgelig var det ment som elskere, eller kusine og fætter ting, men ikke som noget dybt elskovs pjat, som hun ikke stolede en meter på.
|
|
|
Post by Durion on Dec 20, 2010 15:49:11 GMT -5
Durion kunne mærke på hinden af hun ville have ham mere ind noget andet han ville ikke stoppe hinden rolige stak han den ind i Tess Skede han tæket sig lidt om og prasset sig self om det var beder ind alt det andet "ahh det er godt " visket han rolige til hinden og kom med et stille suk og et lidt sam knibe øjne han viste godt inders inde af de var forkert men han kunne bar ikke holde nalder væk fra sin kusine overhovet han var ikke sur overhovet for det viste bar af hun tæket meget på ham og vor meget de betød for hinaden det var virklige en ra følse af have inden i sig men af han nolge siden ville komme i seng med Artemis måtte vise sig i aften han sukket nynden og begydet af støde lidt til med under livet jo mere han prasset sig op i sin Kusin jo mere viste han af hun var den ratte for ham stille lage Durion sig ned og begydet af støde håre og håre op i Tess han håbet han kunne til fres stille hinden nok til af ind se det i aften
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Dec 20, 2010 17:34:00 GMT -5
Et overrasket støn strøg over hendes læber, idet sekund hans lem trængte ind i hende. Det var skønt! At hun endelig kunne føle ham inden i sig igen, det føltes skønt og helt klart som en drøm. Hun bevægede sig, for at kunne give ham og hende selv nydelse. Det føltes så rart, så uendeligt vidunderligt. Hun kunne mærke at han stødede ind i hende, hårdere og hårdere, og hun kunne ikke holde sin stønnen tilbage, hun kunne ikke holde sig selv fra at ville nærmest rive hans brystkasse, da hun knyttede sine hænder sammen og havde lagt dem der. Det var ikke fordi hun ville gøre ham ondt, men hun kunne bare mærke nydelsen sprede inde i sig, og den blev bare ved og ved, med at bygge sig op. Tess håbede på at kunne tilfredsstille ham, hun ville tilfredsstille ham!
|
|
|
Post by Durion on Dec 20, 2010 17:55:45 GMT -5
Durion sukket Nynden " ahh kusin jeg elsker dig sår meget " visket han rolige og to fast om hindens røv og Stammet hinden ind til sig " VIS...vis jeg kunne gifte mig sår skulle....det vær dig skat " fram stønnet han højt og lod helle sit leme komme op i Hinden han var lige glad med om hun var hans kusine eller noget han viste hun var den enste som kunne forstå ham borset fra hans anden kusine hvad nu vis han kunne få dem bægge i et skjult forhold stille bed han hinden i ørte han ville se vad Tees ville sige når de gjor det på den her måde " AH ah AH " kom det ud fra hans mund det stille så han hinden øjne og satte munden til mund sår kunne hun sige det er han viste han elige godt kunne få hinden forde hun var sår langt ude
|
|