|
Post by kohaku on Dec 21, 2010 10:40:02 GMT -5
Kohakue kunne næsten i ikke fatte af det her var ved af ske hans hjerte hammert løs og han lod hinden gøre det han viste hun var usikker på det her men han viste også godt Inders inden et eller andet sted viste han det ville komme til af ske det af Amirah smed sin kjole gjor ham lidt rød i hoved han så stille på hindens bh og to den stille af og smed den på gulvet og nød hun var sår tæt på ham Kohaku lage sig stille ned og så op i lofte hans leme dunket af og til hvad skulle det her gøre godt for han sukket rolige og slappet man kunne se det ar han hadet foget fra en af de stærke kriger racer der han håbet ikke af han fik lov til af møde sårn ene igen
|
|
|
Post by Amirah on Dec 21, 2010 10:46:36 GMT -5
Hendes tunge kom ud fra munden, og hun begyndte roligt at slikke hans lem, hun kiggede op på ham, han lagde sig ned, jeg kælede ham på maven, imens jeg tog hans lem i munden. Hun slikkede på hans lem, imens at hun gik op og ned, den ene hånd legede med, på hans lem. Hun holdte ikke så meget øje med ham, men hun vidste at han nød det. Hun blev ved, bare i et hurtigere tempo, og hun vidste at det var hendes første gang hun havde gjort det, og det var ikke særlig svært - efter hendes mening. Hendes hånd gled hurtigere op og ned på hans lem, samtidig med at hun suttede, og slikkede på lemmet. Hun vidste ikke helt om hun var tryg ved det, men hun vidste at det var kun en dejlig ting ved ham. Hendes frække blik kom frem igen, hun kiggede stadig ned på hans lem, bare for at se mere koncentreret ud, og hun vidste at hun elskede ham, samtidig med hun gjorde det, kælede hun ham stadig på maven.
|
|
|
Post by kohaku on Dec 21, 2010 10:57:31 GMT -5
Det ar Amiha to hans leme ind i munden gjor det meget beder stille lage han hånden på hindens hoved og begydet af sukke lidt og støde lidt ind i hindens mund han kunne mærke noget af sædet som kom ud af hans leme " AH ah AHH det godt skat bliv hved bliv hved " visket han og nusset stille på hovedet han ville gøre det beste for hinden og kun det god han sukket rolige og mærket vågen sæde kom ud af hans lem/ pik det var svært af tor sår noget kunne gøre sår godt rolige sage han en magtis or og en arm af magi kom ned mod hindens skede og røte hinden der og kom helt ind til hind " kom med din røv skat " han smilet vis hun ville give ham BLowjob sår ville h han give det sammen livet er som det er man kan ikke lave det om stille prasset han hoved let til bage og ville virklige gæren slikke sin halv søster i hindens skede vor dum det sår ind lød
|
|
|
Post by Amirah on Dec 21, 2010 11:28:41 GMT -5
Hun stoppede, og istedet for hun gjorde andet kravlede hun roligt op til ham og hviskede i hans øre "knep mig, skat." hun bed ham blidt i øret, og hendes hår hang ned i sengen, hun vidste at det ville komme til at ske, hun kyssede ham tændende ned af halsen, hun slikkede roligt lidt på hans hals, og hendes krop rørte hans, imens hun slikkede og kyssede hans hals, tog hun hans hånd op til hendes bryst. "Jeg er liderlig." hvisker hun roligt i hans øre, hendes varme ånde kommer imod hans øre, sammen med hendes ord, hun glider lidt skeden op og ned af hans lem, og hun blev ved med at kysse og slikke på hans hals. Hun bed ham blidt i læben, og slippede igen. Nogen få kys kom på hans mund, og videre med halsen. Hun gled igen skeden lidt på hans lem.
|
|
|
Post by kohaku on Dec 21, 2010 11:38:42 GMT -5
Til Siste kunne Kohaku ikke holde det til bage han stag den lang somt ind meget langt somt sår det ikke gjor ondt på hinden men det hjalp af hun var våd ned melmen bene stille sukket han og han klimte hånden om bryste på Amirah hun viste vor det her førte hen til ellers ville hun nok ikke sige det rolige begudet han af støde lidt med under livet men den stoppet da lemte kom til mordommen Kohakue knib øjne let sammen og brasse sig sår hårt ind som over hovet mulige han viste hun ville komme til af bløde af det er da han endlige var kommet ind i hinden begydet han af bevæge under livet i små Rymter Kohaku vente sig om sår han lå oven på Amirah " jeg er også " visket han rolige og begydet sår af støde håre ig håre til stille kysset han hinden ned af halsen og noget til brystet vor han to tungen hen over og sligger den lige sår stille det var mærklige af tæke på af den lille pige han to sig af en gang var blivet sår stor væsken fra hans leme kom ud og løb ind i Amira et støn kom fra ham nu var det forsnedt han hadet taget Armirahs mordom og nu måske og gjort hinden gravid et stille smil kom over ham
|
|
|
Post by Amirah on Dec 21, 2010 11:47:37 GMT -5
Hendes smil kom frem, hun nød det, selvom det måske gjorde lidt ondt - men ikke til at klage over. Nogen støn kom fra hende, da det var han lå oven på hende, hun nød at han var oppe i hende, og hun vidste, at hun kom til at bløde. Da han stoppede kom hun til at tænke over, at hun måske ville blive gravid. Et smil kom over hende, da det var overstået. "Hvad gør vi, hvis jeg er gravid?" spurgte hun stille og roligt, hun håbede ikke, at han blev sur over spørgsmålet. Hun kyssede ham på kinden, hendes første gang, kunne hun ikke sige en anden gang - for hun vidste, at det her var hendes første gang. Hendes blik var i hans, og hun smilede lidt usikkert. Hendes smil forsvandt, og hun kiggede roligt på ham, det kunne godt været det var overstået, men hun kunne sagtens finde på at ligge op til det en anden gang igen. Men hvem vidste hvad der ville ske?
|
|
|
Post by kohaku on Dec 21, 2010 11:58:56 GMT -5
Stille smilet han self og lage hovet ned mod hindens bryst svedet kom hu riger ind forvente stille smilet han og bvæget af og til sin under liv for af passet det hele ud af sig ja hvad nu vis hun var Gravid stille lage han hoved sår tæt på hindens hoved " tja vi må tag det som det kommer skat " svagt han rolige og vente sig om sår hun kunne ligge sig oven på ham et stille smil kom fram fra ham han lage hovet på skå og viste ikke helt hvad han skulle gør det helle kørte rundt i ham men det var rat han hadet ikke foget hinden til af komme sår det var selt ikke over i nu stille og rolige kysset han hinden ned af maven og kom ud med skeden han kunne se hun bløte lidt og hadet gjort senget tøjet vådt på grund af hindens vand
|
|
|
Post by Amirah on Dec 21, 2010 12:07:30 GMT -5
Hendes blik var oppe i loftet. Hvis det endelig var at hun var gravid blev hun jo nødt til at få en abort, der var jo ikke andet at gøre, hun kiggede ham i øjnene, og hun kiggede så roligt op i loftet. Hun lukkede øjnene i kort øjeblik, hun smilede lidt håbløst. Hun kunne godt selv mærke hun havde gjort sengetøjet vådt, men hun gjorde ingenting ved det, selvom hun nok selv skulle gøre det rent. Men ikke ligenu. Hun lå lidt stille, og kiggede på ham, hun kyssede ham stille på kinden, inden han kyssede mig så langt nede. Hendes smil forsvandt lidt, hun blødte sikkert, hun kiggede roligt på ham. Hun vidste ikke hvad hun ville, men hun regnede med at gå i bad, hendes blik ramte ham, hun smilede kort. Hun var måske stadigvæk liderlig, men gjorde intet ved det.
|
|
|
Post by kohaku on Dec 21, 2010 12:15:12 GMT -5
hvad tæker du på skat " visket han rolige og lage hånden på hindens lille finden røv balle som han ville ønske af var hans det var ikke sår godt han hadet hinden når hun var sårn der men han kunne jo ikke gøre sår meget mere med det et svagt støn kom fra ham hun kunne da ikke få en abordt det var forsvyndt med minder hun tæket af hun ville have ham for sig self lidt i nu stille maserte han hindens baller hun hadet vist ikke prøvet af ride før nej for det var føste gang i var i seng anden gang skulle nok blive godt det lovet han et stille suk kom fra ham han ville ikke have hun skulle gøre sår noget ikke for hans skyld " jeg elsker dig sår højt søs du gudern må vide vor højt jeg elsker dig " s han smilt let
|
|
|
Post by Amirah on Dec 21, 2010 12:27:42 GMT -5
"Ligemeget." Hun smilede stille, og hun elskede ham jo højt. " I lige måde." hun smilede, og hun væltede ham ned på ryggen. Hun rykkede hans hånd stille ned til hendes skede, og kiggede på ham. "Jeg elsker, når du rør ved mig." sagde hun i hans øre, med et roligt smil. Hun bed ham stille og roligt i øre flippen, og hun smilede. Hun vidste, at hun snart ville gøre det her igen, men hun vidste ikke hvornår, og hvordan. Hendes blik kom over på hans lem, og hun kunne ikke lade være med at bide sig selv i underlæben, men lod være med at gøre noget, for hun vidste, at det var dumt at få ham ophidset igen. Hun lagde hovedet ned ved siden af hans, hun nussede hans brystkasse. Hendes blik flakkede rundt. "Jeg elsker dig virkelig højt, skat." hviskede hun.
|
|
|
Post by kohaku on Dec 21, 2010 12:33:35 GMT -5
Et stille smil kom over ham han leget lidt med hindens skede men han kunne godt mærke af hun Bløte " jeg var ikke for hår i mod dig vel skat " visket han Rolige til hinden han lage hovet på skå og så i hinden øjne hun var blivet en ragtit kvinden stille kysset han hinden og sykket lidt af det hun gjor " kan du husket da jeg fandt dig på børen hjemme skat " visket han rolige til hinden hans hjerte banket der ud adet det var virklige ikke til af fatte af han nu en gang skulle i seng med en smuk kvinden som Fagtis elsket ham højt han lod hoved gilde ned mod hindens bryst og lage hovet stille på skå det Rolige smil var stade over hans læber og han kunne smage hinden dufte hinden nu ville han prøve noget nyt rolige kysset han hinden ned af kroppen og kom til hindens skede stille kysset han den og slikket den ren og stag sår sin tunge ind i hinden det smaget godt alt for godt efter hans mingen
|
|
|
Post by Amirah on Dec 22, 2010 8:55:48 GMT -5
Hun kiggede på ham "Nej, du var ikke for hård." svarede hun roligt. Hun var glad for ham, men bare alt for meget frygt for at miste ham. Hendes blik gled lidt ned på ham, og hun mærkede hans tunge, hun lagde hovedet tilbage, og bed sig selv i underlæben. Hun prøvede noget nyt, og hun var glad for, at det ville ske, med en hun elskede, end at blive voldtaget på gaden af en fremmede. Hendes øjne lukkede i, og hun nød ham fuldt ud, og elskede ham bare virkelig højt, men kunne ikke forestille sig sin første gang med en som hun ærlig talt ikke kendte, eller bare hadede. Kohaku var den eneste, hun egentlig havde, hun havde jo ikke rigtig andre end ham, men det kunne jo også være ligemeget. Hun åbnede stille og lagde sine hænder på sin mave, hun nød ham bare virkelig meget.
|
|
|
Post by kohaku on Dec 22, 2010 14:14:47 GMT -5
Stile stoppet han da han kunne mærke af noget Vand løb ned han var blivet tæt mund hun også var det stille lage han sig hved siden af Amirah og så i hindens smukke øjne det kunne da ikke være sår svært det her han smilet og to sin Leme ind i hinden og vente på af hans Væske komme ind i hinden stille nusset han hindens kind " du er det beste jeg hved skat " visket han rolige stille to han hindens hånd og lage på bryste af hinden og maserte dem sammen med hans " ..det har værte en skøn dag og du må ikke være bange han ville blive inden i hinden helle natten men han ville gøre hinden træt sår de kunne slappe af helle dagen i morgen de måtte se vågen hun ville få det de næste par dage stille to han munden ned mod hindens bryst og Slikket hindens bryst vote let mes Kohaku to om hånden og af Amirah to på sig self
|
|
|
Post by Amirah on Dec 22, 2010 14:35:29 GMT -5
Hun smilede, og lod sin hånd glide op igennem hans hår, hun ville snart sove, for snart kunne hun ikke holde sig selv vågen - hendes blik ramte hans, og hun vidste at hun elskede ham, for ellers havde hun ikke gjort det - *jeg tror jeg får kvalme de næste par dage* tænkte hun roligt, men hun vidste, at hun ikke kunne få sig selv til at føde barnet, men hvordan skulle hun sige det? det ville være svært. "Skat.. Jeg føder ikke det barn, det er jeg for ung til.." sagde hun stille, hun vidste ikke hvordan han ville reagere, men nok ikke så slemt.. Hendes øjne var i hans, og hun elskede ham jo, men hun kunne altså ikke få det barn, for det kunne hun ikke få sig selv til. Hun elskede hans øjne, og hun kiggede dybt ind i dem. Hun lagde hendes hænder om hans nakke.
|
|
|
Post by kohaku on Dec 22, 2010 14:43:56 GMT -5
Stille sukket han og lage hovet stille til " hvem siger du er gravid " visket han rolige til hinden og lage hånden på maven " jeg hved du er for ung til det men på et tids punkt må man ind se af man må vider " stille smilet han og lod logget sine øjne han var Virklige træt og okket ikke ragtit af snakke om det nu stille kysset han hinden på halsen og lage dyen over sig sår de kunne sove " lad os sove på det skat og sår må vi se vågen det går..skal vi ikke " stille nusset han hindens røv han elsket af nusse hinden lige der sjov nok han elsket hinden bestem der var ikke noget der Over hovet han sprate røven lidt for af lade hinden falde til ro på god måde
|
|
|
Post by Amirah on Dec 22, 2010 15:04:39 GMT -5
Hendes øjne lukkede i, men alligevel vendte hun ryggen til ham, hun ville gerne snakke om det nu, men det kunne være lidt ligemeget, hun tog hans hænder væk fra hende, "godnat." sagde hun måske lidt koldt, og alligevel rejste hun sig, og tog et tæppe, hendes blik blev kastet over på ham, men alligevel gik hun ind til sofaen og lagde sig. Hun sukkede, og lukkede øjnene, hun hadede at være sur på ham - men hun var skuffet over han ikke gad snakke om det. Hun fladt langsomt til ro - og hun tænkte over tingene, men hun rejste sig ikke for at gå tilbage til ham, næppe. Alligevel rejste hun sig med tæppet, og gik udenfor, hendes blik gled op på himlen, og hendes hænder var om hende, så hun kunne holde tæppet oppe.
|
|
|
Post by kohaku on Dec 22, 2010 15:11:01 GMT -5
Kohaku kunne mærke der var noget Galt men efter lidt tid var han fladt i søven han sukket svagt og kunne ikke sove på grund af alle de tanke * Kvinder er virklige gode til af sette nolge Tanker i gang * han sukket let og Rejste sig igen han prøvet af finde Amrah todet hun ikke af han ville være en god far eller af hun ville blive en god more stille skukket han og gik ud på altaen han stod i dør kramen " kunne du ikke sove " svaget han rolige og viste ikke ragtit hvad han skulle sige til det hun hadet svaget ham koldt og skubbet ham en smule væk fra sig men det skulle han nok komme over det gjor han jo sår tit lysten til af have sex lige nu var forsvyndet på grund af det her vis det skete vær gang ville han ikke gøre det mere rolige vente han på et svar
|
|
|
Post by Amirah on Dec 22, 2010 15:22:29 GMT -5
Hendes blik var stadig oppe på himlen. "Nej." sagde hun kort. "Jeg vil ikke have det barn. Jeg er alt for ung." Hun kiggede på ham, med et håbløst blik og hun kiggede roligt på hans krop hun havde intet imod at have sex, men problemet var, om hun kunne blive gravid, eller om hun ikke kunne, men hvorfor skulle hun ikke kunne? "Hvis vi nogensinde skal have sex igen, bliver det endten med beskyttelse, eller skal jeg begynde på piller." sagde hun koldt, og kiggede på ham. "Du bestemmer." sagde hun kort, hun vendte ham ryggen, og kiggede ned på jorden, hun vidste ikke selv hvad hun skulle gøre, men hun elskede bare hvis hun fik sin vilje, men bare ikke i denne situation. Hun lukkede øjnene i et kort øjeblik, og hendes øjne var håbløse.
|
|
|
Post by kohaku on Dec 22, 2010 15:29:50 GMT -5
Kohakue ryste på Hovet " God sår Fjern barent " sage han lidt surt til hinden det andet svaget han ikke på i nu for han var fagtis sårt lidt han forstod hinden godt men det var også hårt af høre hinden sige sårn og af være sår kold han vente sig om og gik ind på sit Værelse og fik tøj på han ville gå ind på sit Kontor/ Biblitek vis hun ville ham noget måtte hun gå der ind han sukket lidt og en tår tildet lidt ned af hans kind tænk af hun kunne sige sårn til ham han fandt en bog og kaste den fra sig sår den ramte væggen lidt rolige satte han sig ned på sofaen der var der inden og så på Pianon det var Skræklig af hun Talte sårn til ham vågen kunne de sankke om det vis hun altid bruget den Tone
|
|
|
Post by Amirah on Dec 22, 2010 15:43:00 GMT -5
Hun kunne godt høre bogen, nogen tårre trillede ned fra hendes kinder, og hun gik ind på hans værelse, tog sit tøj på og gik ud af døren, hun smækkede døren i, og fortsatte udenfor, hun ville lade ham være alene i et stykke tid, hun fortsatte ud på en bænk, som var et stykke fra ham, hun spekulerede over hvad i alverden hun skulle gøre af sig selv. Tårre trillede ned, og hun vidste hun ligeså godt kunne lade være med at snakke til ham lige forløblig, og hun vidste det her var deres første 'skænderi' eller hvad man kunne kalde det. Hun lagde benene op på bænken, og lagde sit hovede ned på sine knæ, hun vidste ikke selv hvad hun skulle gøre.
|
|