Yuki
New Member
Det er mennesket selv, der avler elendighed, og gnister flyver h?jt op
|
Gå tur
Sept 9, 2010 16:59:26 GMT -5
Post by Yuki on Sept 9, 2010 16:59:26 GMT -5
Yuki stønnede da han begyndte at massere hendes bryster, hun havde aldrig oplevet noget lignende, indtil hans lem kom frem, og pressede sig mod hendes skede. Hans varme lem mod hendes skede var nok det der tændte hende mest. Hun kunne ikke sige noget. Hun var så tændt, at hun ikke havde lyst til at snakke. Men da han tog hans lem op i hende, kunne hun ikke holde sig tilbage længere. Hun stønnede højlydt. Og det han sagde tændte hende bare endnu mere. Hun begyndte at ride ham, og hun tog ham helt ind. Hun red ham så dybt hun kunne, så hun kom helt ned til roden. Hun stønnede højlydt. "Jurou" Stønnede hun højlydt. Hans lem var så stort, at den fyldte hende helt ud, og hun kunne næsten ikke holde til mere.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 9, 2010 17:07:30 GMT -5
Post by jurou on Sept 9, 2010 17:07:30 GMT -5
Jurou sukket og to hinden nu høre og høre i sig han ville han ville tage den han ´prøvet af passe sig helt op i hinden " jeg elsker dig " svagt han brassen mens han klimte bryserten samt han viste han viste ikke ragtit hvad han skulle gøre af sig selv han sukket stille og lod sædet komm ind i hinden " kom sår skat bliv hved gøre det svære " svagt han tænden til hinden han rollet hinden tundt men sår lemte stade var i hinden nu lå hun bar oven på ham sår hun ragtit kunne ride ham han så op i Yoiks øjne han kunne ikke forstelle sig af en smuk kvinden som hinden ikke hadet sekt før still to han hindens hænder og lage dem om hindens bruster sår hun self kunne tænde ham han sukket stille " jeg ville have dig min prisse " svagt han og kørte lidt fram og og rundt for af bore sig i hinden vor lang tid han kunne holde til viste han ikke men han ville prøve
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 9, 2010 17:13:13 GMT -5
Post by Yuki on Sept 9, 2010 17:13:13 GMT -5
Yuki kom, da han kom oppe i hende. Hun stønnede højlydt, da det skete, hun havde aldrig prøvet noget lignende før. Hun smilte charmerende til ham, da han lagde sig ned, så hun rigtigt kunne ride ham, men det havde hun ikke lyst til. Hun rejste sig, så hans lem kom ud af hende, men hun lagde sig ned igen. Men med hovedet nede ved hans lem. Hun begyndte stille at slikke på hans lem. Det tændte hende, men hun var også sikker på det tændte ham. Det varede ikke længe, før hun havde hans lem i munden, og tog ham helt ned til roden. Hun skiftevis slikkede og suttede på hans pik. Da hun syntes, hun havde gjorde det længe nok, og hans lem var helt stiv, satte hun sig op på ham igen, og lod ham komme helt ind i hende igen, også begyndte hun ellers at ride ham.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 14:35:54 GMT -5
Post by jurou on Sept 11, 2010 14:35:54 GMT -5
jurou stiven kordt da hun sutte hans pik han så på Yuki han smilet lige sår stille til hidnen han raste hovet stille " hvad var det du gjor med min pik " svagt han lige ud det føltes godt men da hun tenget op i ham sukket han stille igen og glemte aldt om det han lage sig helt ned og sukket mens lemte bliv hved med af prasse sig håre og håre op i Yuki sædet kom ud af hans pik og han skig lidt mens han trykket sig op i hinden for af tage Yukis henne han viste godt han kunne gøre hinden gravid men det måtte han bar tage som en man han nusset hånden op af hindens krop og smilet færk til hinden han lage hinden til sist mod siden sår han kynne kysse hinden og sanve hinde n" min lille elver skat " svagt han stille og kysset dem lige sår stille ellers gjor han ikke noget med hinden han smilet til hinden og sukket og prøvet få sin krop til af slappe af " jeg..må vel spøger hvem du er og vor du kommer fra " svaget han lang somt mens han stade hadet piken inden i hindens fisse
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 14:44:23 GMT -5
Post by Yuki on Sept 11, 2010 14:44:23 GMT -5
Yuki stønnede højlydt. Følelsen at have hans lem ind og ud hele tiden var intens, og hun pressede sig selv hårdere og hårdere ned hver gang. Hun smilte frækt til ham. "Jeg gjorde dig bare liderlig" Hun smilte, og stønnede videre, og da han kom op i hende, og fyldte hende helt op, var det lige før hun skreg af nydelse. Hun faldt sammen over ham, hun var helt udmattet. Han fik hende lagt ned på siden, og hun gengældte hans kys. Hun kunne mærke hvordan hendes underliv begyndte at brænde igen, da de begyndte at snave. Hun smilte frækt til ham. Hun nød også hans nusseri, og hun tog stille hendes arme om hans nakke, og nussede hans ryg. Hun grinte lidt, da han spurgte hende om hvem hun var. "Jeg har da sagt hvem jeg er. Jeg er Yuki Arpreecha Hakuren" Hun smågrinte lidt. "Men jeg kommer herfra, hvad med dig selv?" Hun smilte frækt til ham. Følelsen af at stadig havde hans lem oppe i sig tændte hende, men hun ville ikke gøre noget lige nu.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 14:58:52 GMT -5
Post by jurou on Sept 11, 2010 14:58:52 GMT -5
han smile Yuki viste om bart ikke hvad han snakket om " jeg mente nu fra vilken famille skat " svagt han stille og gjor ikke sår meget mere han kunne godt mærke af hindens skede brante for det sammen gjor hans han sukket lige sår stille og nød det lige sår stille han kunne vel godt fortelle hinden om sig self men han gjor ikke sår meget hved det lige nu vis hun ikke ville snakke om det var det helt oki han så ned på hindens bryster og fik en smart ide han gik stille ud af YUki og satte sig lidt over hindens mave " nu skal du bar se " smilet han frækt og to piken ind i hindens steng af brysteren og sukket lidt hans enden med sæd på kom ud hved hindens hovet han viste ikkke om hun kunne lide det i mens kunne hun fortelle lidt om sin fortid og vor hun boget i byen og hvem hinden far og mor var det var sår svært af finden ud af han sukket lige sår stille og mærket vågen sædet kom ud af ham igen og ned melmen hindens bryster
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 15:06:28 GMT -5
Post by Yuki on Sept 11, 2010 15:06:28 GMT -5
Yuki smågrinte lidt igen, når så hun havde misforstået ham. Hun kunne mærke hvordan hans lem brændte i hende, så hun blev lidt skuffet da han trak sig ud, men det tændte hende alligevel lidt, så hun stønnede, da han trak sig ud af hende. Hun blev noget overrasket over hans påfund, men det tændte hende, og da hans sæd kom lig ved hendes hovede slikkede hun det bare væk. Hun sukkede, da han endnu engang kom mellem hendes bryster. Hun begyndte at slikke hans sæd væk fra sine bryster. Da hun var færdig smilte hun til ham. "Mine forældre er døde, og det er ikke en rig familie jeg kommer fra, men heller ikke en fattig. Jeg vor lidt uden for byen" Hun smilte frækt til ham. Hun satte sig op i sengen igen, og sad ved siden af ham. Hun lænede sit hovede ned mod hans lem igen og begyndte at slikke hovedet. Hun sukkede, og slikkede videre nedad hans lem. Hun elskede at sutte og slikke hans lem, det føltes dejligt, syntes hun. Og det kunne kun være dejligt for ham og tænde ham.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 15:38:41 GMT -5
Post by jurou on Sept 11, 2010 15:38:41 GMT -5
et høj nynden suk kom fra ham og han bliv næsten heldt over rasket over det han så stille ned på Yuki igen og to stille hans finger ned mod hidnens fisse og op i skeden på hinden sår hun kunne nyde det hadet hun virklige igen famille som ham selv han lod piken køre lidt op af Yukis mund for af tire hinden sedet kom ned af den det var vidt og så lidt guld ud også han sukket stille igen og lod hånden tage fadt om hindens hovet for af styre det den lidt det var sår smuk sex måske skulle de gøre det unden for også en dag når folk ikke kikket på ham han så ned og viste godt af det her ikke kunne forsætte self om hun prøvet kraftit han mærket godt det våde som var komme ned på hans finger og han smilet sødt til hinden måske skulle han bar give efter sædet kom mere og mere ud han håbet snat af hans kærste gjor noget hved stille åbet han skeden og lage sig ned under bene på hinden og slikket det som før Nøj vor var hendens skede stor og smuk til aldt muliget andet som han hadet set i helle hans liv han rømdet lidt og prøvet af nude det sår meget det hun spurte om ville han helst ikke sige nu føst når de var færde noget som han håbet på de var snart
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 15:44:53 GMT -5
Post by Yuki on Sept 11, 2010 15:44:53 GMT -5
Yuki begyndte at stønne da han tog hendes fingre op i hende, og hendes hofter bevægede sig i takt med hans fingre. Hun slikkede det sæd op, som var kommet på hans lem. Hun kiggede op på ham med lystne øjne, hun havde lyst til ham nu. Hun ventede dog lidt, for han begyndte at styre hendes hovede, men hun lod ham gøre det, og hun tog ham helt ned til roden. Yuki stoppede med at sutte på hans pik for en tid. "Ju.. Juro.. Juruo. Tag.. Tag mig nu" Hun var så liderlig lige nu, hun kunne snart ikke holde til mere. Hun havde bare lyst til at have hans lem i sig igen. Følelsen af hans lem som blev hamret ind i hende. Hun smilte frækt til ham og bevægede sine hofter.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 16:06:33 GMT -5
Post by jurou on Sept 11, 2010 16:06:33 GMT -5
han smilet stille til hinden " jamen >YUki du ved jo af du du kan blive gravid min skat " han smilet stille hindne og prøvet af drille Yuki lidt han raste sig op hvad skulle han gøre skulle han i hinden igen nej vel kunne han ikke gøre det på en anden måde stille to han tungen ind i hinden og drille hinden lidt ind til hun ville svar ham for det her kune gå hen at blive lidt sjovt mod han viste ikke hvad han skulle gøre han viste nok ikke helt i nu stille gik han om på hindens side og skuppet hinden lidt sår han kunne tage piken ind til til hinden side han sukket ldt og to munden end mod YUkis bryst vote og bed lidt hot om den mens piken gik ud og ind F den skønne Yuki
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 16:16:51 GMT -5
Post by Yuki on Sept 11, 2010 16:16:51 GMT -5
Yuki grinte "Det tror jeg ikke" Hun smilte til ham. Hun begyndte at stønne højlydt, da han begyndte at slikke hende. Hun stønnede endnu højere, da han bed lidt i hendes brystvorte. Hun trak sig helt ind til ham, så da han pressede sig op i hende, stønnede hun så højt, at man nærmest skulle tro hun skreg. Gud hvor var det her dejligt. Hun begyndte at kysse ham, mens han hamrede hans lem op i hende. Hun bevægede hendes hofte i takt med hans stød, så han kunne komme så dybt ind som muligt. Hun kunne mærke, hvordan hun nærmede sig hendes klimaks. Hun borede hendes fingre ind i hans ryg, da hun kom. Hun skreg af nydelse, og pressede sig helt op af ham.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 16:28:23 GMT -5
Post by jurou on Sept 11, 2010 16:28:23 GMT -5
Jurou Yasu Ryuu Susumu kom med et hårt stød i hinden da hun kom han så stille ned på hinden og mærket vågen hans krop svedet mån han hadet taget hindens mordom nu han så på hinden og smilet sødt til hinden " er det sket " visket han mens han mærket sædet trillde ud af hans pik og ind i hindens skede for af komme vider i mod hinden han så lidt mod maven hun var den skønnes pige han hadet mødt over hovet han smilet sødt til hinden det han så mod det mørke vind du han lage sig ned på siden og lage armen om hinden mens Jurou lage hånden om hidnens mave var det virklige sket hadet han taget det han var vel ikke for hår eller noget han så stille ned af sig selv mens piken gjor ondt drengen to Yukis hånd og lage den der ned mens hans ajnen søgket ned mod Yukis skede for af tage nolge af smerten han hadet ikke set om hun blørte men han kunne vel snat mærke det men vor når vor når kunne han mærke det
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 16:34:23 GMT -5
Post by Yuki on Sept 11, 2010 16:34:23 GMT -5
Yuki stønnede da han kom oppe i hende. Hun kunne tydeligt mærke, hvordan hans sæd blev kom ind i hende. Hun smilte charmerende til ham og trak på skuldrene. "Det tror jeg ikke" Hun smilte. Hun så at det gjorde ondt på ham et eller andet sted. "er du ok?" Hun smilte til ham. Hun kunne tydeligt mærke al sveden på hendes krop, og hvor svedig hun var blevet af alt det sex. Hun opdagede hvordan han kiggede på hendes skede, som om han forventede at det blødte fordi han havde taget hans mødom. Hun grinte lidt for sig selv. "Jeg har ikke ondt, og det har blødt, men det er stoppet, det gjorde det allerede godt inden i anden omgang" Hun blinkede til ham og rejste sig op fra sengen, så hun sad op i sengen.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 16:44:19 GMT -5
Post by jurou on Sept 11, 2010 16:44:19 GMT -5
Jurou så still på hinden da hun rajste sig hun ville vel ikke gå ville hun han så lidt bange på hinden for de han trodet det han to sitlle hindens hånd og lage ud til den ene side mens han så hindens røv steng mlmen låren han rømdet lidt " er du slet ikke træt skat " visket han stille og lage sig stille ned mod hovet han så på hinden lidt han var alt for træt til af tæken på sår noget nu hvad pokker skulle han gøre vis hun var blivet gravid han raste sig self stille op og lage hånden på maven " jeg skal nok passe på dig " han smilet og logget øjne mens han krammet hinden bag fra " vis jeg skal fortelle om min for tid skal det vær når vi har sjovet lidt er fortræt til af for telle den den sørvlige histoirege " svagt han stile og lage sig ned med hinden sår Yuki ville lægge oven på ham han hadet det fint nok med det her bar han kunne være sammen med hinden han smilet chameren til hinden og støj hovet over de smukker hun hadet over hovet på hinden de var smukket
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 11, 2010 16:50:38 GMT -5
Post by Yuki on Sept 11, 2010 16:50:38 GMT -5
Yuki smilte til ham. "bare rolig, jeg går ikke min vej, tænkte bare på at tage et bad, men det gør jeg senere" Hun smilte til ham og gav hans hånd et klem. "Og jo jeg er meget træt" hun smilte, og fik et lille chok da han gav hende et kram bagfra, men hun nød det og lænede sig bagud. "tak" Hun vendte hendes hovede mod ham og gav ham et hurtigt kys på munden. Hun kiggede på ham, da han sagde sørgelige historie. Havde han da haft et hårdt liv? Hun kiggede på ham, og lagde en hånd på hans kind. Hun smilte. "Det er også helt fint" Hun smilede og lagde sig oven på ham, men hun lidt ubehagelig der, så hun lagde sig på siden, ved siden af ham. Med hendes krop vendt mod ham. Hun smilte og lagde sit hovede på hans skulder.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 13, 2010 8:22:20 GMT -5
Post by jurou on Sept 13, 2010 8:22:20 GMT -5
jurou smilet stille hinden og faldt i søven det hadet værte en hår nat han sukket lige sår stille mån han ville få noget i morgen han så lige sår stille ned og sukket stille han kunne mærke hindends bryster mod sine og han tænket af og til på vågen man kunne få sår store bryster han to stille fat i den og maserte sår han kunne mærke det smilet lige sår stille til hinden hvad pokker var det han kunne mærke det var som en rund ting inden i hinden var det hindens bryst votter han sukket lige sår stille og satte hovet ned mod bruste med logge øjne og sutte dem han kunne godt lide det han mærket vor store de var et smil kom fra ham og han prasset stille hans hovet lidt tætter på sår hindens krop kunne nyde det inden de skulle sove han sukket stille og tænket på om han hadet gjort hinden gravid han rømdet lidt over næsen det var meget godt det her
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 13, 2010 8:29:09 GMT -5
Post by Yuki on Sept 13, 2010 8:29:09 GMT -5
Yuki smilte til ham da de lå der i sengen ved siden af hinanden. Hun var helt udmattet. Det havde været en hård, men vidunderlig nat. Og hun tænkte på, hvordan morgendagen ville blive. Hun rødmede lidt over hendes tanker. Hun rødmede da han begyndte at tage fat i hendes bryster igen, og hun sukkede af nydelse, da han masserede dem. Hun lagde hendes arme om ham, og nød hans kærtegn. Hun begyndte at stønne lidt, da han begyndte at sutte på hendes brystvorter. Hun tænkte, at hun skulle stoppe ham, hvis de skulle havde noget søvn, og han ikke skulle blive ved, fordi ellers var de nød til at tage en omgang mere. Hun stønnede igen, men hun kunne ikke få sig selv til at stoppe ham, det det føltes himmelsk. Hun tænkte på, at det kunne godt være, at hun var blevet gravid. Hun rødmede lidt ved tanken, fordi hun havde ikke noget imod, hvis det var ham der var faren. Komisk nok, når man tænkte på, at de ikke havde kendt hinanden i særlig lang tid.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 13, 2010 8:40:24 GMT -5
Post by jurou on Sept 13, 2010 8:40:24 GMT -5
jurou slikket dem lige sår stille og stoppet sår mens han lage hovet med kinden mod hindens bryst han lage hånden om på hindens røv hvad kunne der ske han smilet rolige til hinden næste morgen vågen han som den føste jurou mærket vågen det slim far hans pik og Ukis væske var blivet klisterte han sukket lidt han tratke til et bad stille kom han ud fra hindens hindens armen som lå om ham og han gik ind for af tage et bad vor var det skånt han sukket lidt i vandet og så lidt af det blod Ykui hadet tab han grindet lidt for sig selv tanken om hun var gravide var væk i ham han smilet s lidt og lage hånden på muren hvad skulle han gøre vis hun virklige var gravid ville hun sår stade føde hans børn han smilet lige sår stille og logget øjne
|
|
Yuki
New Member
|
Gå tur
Sept 13, 2010 8:48:26 GMT -5
Post by Yuki on Sept 13, 2010 8:48:26 GMT -5
Yuki sukkede, da han stoppede. På en eller anden måde, ville hun alligevel ønsket, han var gået videre. Hun rødmede, da han lagde sit hovede ved hendes bryster, og da han tog fat i hendes røv. Hun smilte til ham og hun faldt ret hurtigt i søvn. Næste morgen vågnede hun, da Jurou var på vej i bad. Hun kunne stadig mærke hvor svedig og klistret hun var. Hun rødmede, da hun tænkt på aftenene før, men hun var lykkelig alligevel. Hun tog sig stille til hendes mave. Var hun blevet gravid, og hvis hun var, vil han så havde at hun skulle havde det fjernet, eller vil han blive sammen med hende, og opdrage barnet sammen? Hun rystede på hendes hovede, hun tænkte alt for meget. Hun gik stille ud på badeværelset, vel vidende at Jurou var derude.
|
|
jurou
New Member
|
Gå tur
Sept 13, 2010 9:02:33 GMT -5
Post by jurou on Sept 13, 2010 9:02:33 GMT -5
jurou sukket lidt han hadeti kke hørt Yuki komme ind af døren han smilet bar mens han lod hånden gilde ned mod hans leme og da den gjor lidt ondt " det var en skøn nat " svagt han stille til sig selv hvad skulle han gøre med sig self han smilet lge sår stille han sukket lige sår stille han sukket lige sår stille og bevæget lemte lige sår stille det var han sukket nunden det gjor slet ikke ondt mere han bøjet lige sår stille hovet til bage og et suk kom ham han rømdet lidt over kinderen da han ikke var vand til af gøre sår noget han sukket lidt mere og så ned mod flisern nej vor gjor det ondt på ham han kunne mærke vågen det helle skar i ham men det her hjalp han ville bar ønske af Yuki var der i stede for han skulle gøre det med sig self
|
|