|
Post by Durion on Sept 16, 2010 17:40:21 GMT -5
Durion vente hovet da Tess stoppet ham hans herte hammerte vildt han lage hovet på skå og forstod ikke hvad hun mente han gik tæt på hinden og to hænderen under hindens morgen kåbe og lage hovet tæt ind til sig han så ind i hinden øjne og de var i forelsket han kysset hinden svagt og mærket hindens bar hud " hvad mener du skat " svagt han stille og to hinden lidt på røven han viste ikke helt hvad han skulle gøre skulle han tage hindens kunsine ned til hinden han sukket lidt og glimte Tess tæt ind til sig " du skal vide en ting kusine i er det beste der er sket for mig og jeg ville passe på jer self om det ville betyde af vi skal rajset væk sammen " han smilet sødt og nusset sin kind op af hindens og mærket vågen hindens hjerte hammerte var det for ham
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Sept 18, 2010 8:00:09 GMT -5
Flittige fingre. Det havde mænd vist ret meget, siden de aldrig rigtig holdte nallerne for sig selv. Hun mærkede hans hænder inden under hendes morgenkåbe, som hun ellers havde lukekt så godt om sig, som hun havde haft mulighed for i den korste stund hun havde brugt på at tage den på, efter deres lille hygge tur sammen. Hun nåede knap nok at sige noget, inden hans læber havde været trykt imod hendes, kort. "Det om Artemis," sagde hun roligt. "Hun har en sygdom oppe i sit hoved.. hun vil ikke kunne forstå hvis du prøver at gøre sådan med hende.. hun tænker ikke som os, sådan er hendes sygdom." hun så alvorligt på hende. Hvis hun kunne forhindre ham i at hive Artemis ud af sit uskyldighed, så ville hun have gjort noget godt ikke? Tess var ikke sikker, men det var bedre end at Artemis måske endte op med at blive traumatiseret eller sådan noget.
|
|
|
Post by Durion on Sept 27, 2010 11:48:29 GMT -5
Durion kunne forstå hvad hun mente han sukket lige sår stille og lage hovet ind mod hinden " jeg forstå " han smilet rolige det var som om tiden ikke ville stoppe han sukket og stod lidt og slappet af " i morgen tager vi alle 3 ned i byen og hygger os hvad siger du til det skat " han smilet roliget til hinden og støj hånden over hvad skulle han gåre vis hans far og mor op daget det han sukket roliget og smilet sødt til Tess og ham som todet hun var en kold mand " sår ses vi i morgen skat med midner du ville have jeg skal sove sammen med dig i nat " han smilet roliget lige sår stille durion viste ikke helt hvad han ville han ville godt være sammen med de bægge to men han ville heller ikke skildes fra tess nu vor de hadet fyndet sammen han to stille hånden ud og lage den bar om hinden igen mens han så lidt op og ned af hinden det kunne kun blive beder og beder hved det her
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Sept 27, 2010 12:37:57 GMT -5
Hun smilede til ham, egentlig glad for at han forstod det. Så behøvede hun ikke bekymre sig om det. hun nikkede lidt til det med byturen, selvom hun ikke rigtig vidste om det var noget som hun havde lyst til. "Vi kan da bare gå ned til dig," sagde hun og smilede. Selvom han ikke kunne have sex med Artemis, kunne han jo godt sove sammen med dem begge, uden at der skete noget, det var jo ikke helt umuligt. Hun tog blidt hans hånd og førte ham med sig, ud af sit værelse, hvor hun selvfølgelig lukket døren forsvarligt i, og derefter bare gik med ham, hånd i hånd, ned til hans værelse hvor Artemis lå og sov. Hun var helt væk, og hørte derfor ikke, da Tess kom ind sammen med Durion. Tess gik over og lagde sig på sengen, sådan så Durion kunne lægge sig lige imellem hende og artemis.
|
|
|
Post by Durion on Sept 27, 2010 12:56:36 GMT -5
Durion lod sig hive i og kom ind på ders seng han smilet roliget til dem da de sov sammen stille kravlet han ind mlemen dem stille smilet han til Tess og støj hinden ned af kinden et stille kys kom fram i ham og han tykket hinden ind til sig med sin hal nøgen krop hvad skulle han gøre unden dem bliket så ind i Tess øjne og så glade ud men han kunne nu heller ikke lade være med af tænke på Artemis han fjerte læberen og lage sig stille med ryggen op stille køre han hånden op og ned af artemis og tess lår og smilet for sig self han viste ikke sex kunne gøre en sår glad durion mærket en tot af artemis trysser og smilet lidt færkt til sig self han kune nu godt tænke sig af prøve med to men han viste ikke om tess var klar han måtte føst tænde hinden lidt og det gjor han også med sin hånd han sukket lidt og så stille hen på tess og med et stille smil på læben han hadet haft den skønnste aften men den skulle nok blive beder hans ene hånd kom stille op til hen over Tess våde skede som han viste den stade var efter sex om gang de hadet sammen den nadne hånden hved Artemis kørte hen over hindens røv og kørte den stille rundt stille lage han armen under dem men bilet var stade hos Tess durion fik stiv leme og var nu klar til en tur mere men hved hvem og hvem kom føst
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Sept 28, 2010 15:51:48 GMT -5
hun lagde sit hoved oven på hans brystkasse, mest for bare at være i hans favn. Hun havde været sammen med flere mænd, det lagde hun ikke skjul på hvis man spurgte, men hun sagde dog også altid at de ikke havde betydet noget, hvilket heller ikke var løgn. Om Durion betød noget, vidste hun egentlig ikke og lige nu, var hun alt for træt til at ville tænke på det. Hun lagde sig bare godt til rette hos ham og forsøgte at sove. Artemis bevægede sig lidt i søvne, hun krøb over til Durions favn og lagde sin kind imod hans skulder, bare for at lægge i nogens favn så hun kunne være tryg. Et mareridt havde været under opsejling inden i hende, dog ikke noget som man kunne se på hende, overhoved. Tess sov endnu ikke, så hun åbnede svagt sine øjne og så Artemis rykke sig,hun mærkede Durions hånd imellem sine ben og hun veg en smule tilbage. "Måske i morgen," mumlede hun søvnigt og skjulte et gab bag sin håndflade.
|
|
|
Post by Durion on Sept 28, 2010 16:02:55 GMT -5
Durion smilet stille for sig self de var nu søde når de skov han kysset stille artemis på munden og der tesse som han snavet lidt han viste ikke om han betød noget for Tess han var også lige glad " sov godt piger " han logget stille sine øjne og vågnet næsen morgen som den føste han smilet til dem roliget og hadet ikke rørt sig ud af stede i fliger timer han kunne godt lide af sove med to kvinder de gav sårn en skøn varm Durion skysset igen artemis som føst skulle vågen og der efter tess vor det blit lidt til nusser rig rundt om kring han kunne ikke lade være med af smile og grine lidt hvad skulle han dov gøre unden dem va men nu måtte de altså godt vågen
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Sept 29, 2010 14:15:37 GMT -5
Tess havde lagt sig så godt til rette at hun faldt i søvn med det samme. Artemis sov allerede. den næste morgen, hvor lyset ikke kunne trænge igennem gardinerne, lå Artemis og mumlede et eller andet helt utydeligt i søvne. Hun ville ikke vågne, hun lå så godt og den varme, den tryghed, som var omkring hende, gjorde hende bare helt sikker på at hun slet ikke ville vågne. Tess ville heller ikke vågne, men hun vidste at hun skulle, det kunne ikke undgås at skulle stå op, for at gøre de pligter som der bare ventede på en. Langsomt åbnede hun sine øjne, for bare at se lidt op på Durion. Et lille smil krydsede hendes læber, dog forsvandt det også hurtigt igen. Langsomt satte hun sig op og så på Artemis, som rykkede sig helt tæt på ham, så hendes hoved lå på hans brystkasse. Tess lukkede sin badekåbe forsvarligt til, for derefter at rejse sig fra sengen og strække sig. "Jeg må vist gå ned og klæde om," sagde hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Durion on Oct 1, 2010 15:29:12 GMT -5
Durion smilet til hinden " du er smuk Kusine " han viste godt af tess mått ned af skifte inden nolge kom og så dem for sår viste de godt hvad de to hadet lavet men på den anden side de viste jo ikke af de var i fanmile sammen i nu Durion vente hovet da han mærket af Artemis vente hovet han smilet lidt til hinden stille to han hånd ned under hindens trysser og maserte hindens baller lidt hans hånd var varm " kommer du til bage skat " svagt han stille og smilet rolige til Tess " eller ses vi sener " han sukket lidt hved af mærke Artemis baller gad vide vågen hun var til sex men han ville heller gøre det når tess og artemis var sammen med ham for sår viste tess hvad han kunne lide men noget i ham kunne ikke holde det til bage han prøvet af tende hinden lang somt mens han så på Tess og vente på et svar han gjor det self stille sår hun ikke kunne håre hinde artemis røv var sår blød lige som sin kusine han måtte heller vente med af sige det til når de alle 3 lavet træ kant sammen en dag måske i aften
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Oct 3, 2010 13:13:51 GMT -5
Artemis sov stadig, så hun havde ingen anelse om at han rørte hende som han gjorde, et eller andet sted ville hun vist heller ikke vide det. Tess håbede at han huskede hvad hun havde sagt om Artemis. Hun ville ikke bære hvis den pige, endte med at blive hevet ud af den uskyldige skal, der beskyttede hende imod verdenen omkring dem. Tess trak lidt på skuldrene, inden hun svarede Durion. "Det ved jeg ikke," svarede hun ærligt. "Artemis og jeg skal måske arbejde i dag, men det skal jeg lige finde ud af." Hun gik over imod døren, som hun roligt gik ud af og ned imod sit værelse, for at skifte til normalt tøj. Artemis lå stadig og var helt væk.Hun havde ikke spor lyst til at vågne, det var så rart bare at lægge i den varme som omgav hende. Den gav hende tryghed, noget hun savnede hver gang hun arbejdede, eller hver gang Tess ikke var i nærheden.
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Oct 3, 2010 13:19:35 GMT -5
Artemis sov stadig, så hun havde ingen anelse om at han rørte hende som han gjorde, et eller andet sted ville hun vist heller ikke vide det. Tess håbede at han huskede hvad hun havde sagt om Artemis. Hun ville ikke bære hvis den pige, endte med at blive hevet ud af den uskyldige skal, der beskyttede hende imod verdenen omkring dem. Tess trak lidt på skuldrene, inden hun svarede Durion. "Det ved jeg ikke," svarede hun ærligt. "Artemis og jeg skal måske arbejde i dag, men det skal jeg lige finde ud af." Hun gik over imod døren, som hun roligt gik ud af og ned imod sit værelse, for at skifte til normalt tøj. Artemis lå stadig og var helt væk.Hun havde ikke spor lyst til at vågne, det var så rart bare at lægge i den varme som omgav hende. Den gav hende tryghed, noget hun savnede hver gang hun arbejdede, eller hver gang Tess ikke var i nærheden.
|
|
|
Post by Durion on Oct 5, 2010 10:12:54 GMT -5
Durion smilet sødt til Tesse og blinket til hinden lige sår blit inden hun for svadt " når sår er der kun os to min elsket kusine " han smilet derilen til hinden han glædet sig fagtis til af kunne komme sammen med de to ned i byen og drikke lidt han ville godt låre sine kusiner mere af kende den hånd som Durion hadet på kørte stille ned langs hindens røv stig og bar det af tænke på hinden nønge som i går det var fantatisk men han viste han nok skulle få chansen for af få hinden nok ikke dag han lod artemis sove stille og så hen mod urte den viste lidt over otte sår var der masser af tid inden han skulle til træingen i dag " min lille kusine " gengo han han så Artemis som sin søster den som han ikke fik men også mere ind det han tænket tit over om han hadet gjort tesse gravid eller ikke men det måtte tiden jo vise stille prikke DRuion hinden på næsen og ville sår ønske af hun snart ville vågen og komme med midt smukke smil som hun altid hadet på sig det som han god kunne lide ved hinden Durion husket noget om hans far for tale af han skulle ud og lede efter en falden stjerne der var bl ive set falden ned ved ud kanten af byen og den skulle han finde inden nogle andre han var enlige spændt på hvad der var blivet Dannet der måske en hel ny crase måske hånden som var nede i Artemis hånd Kned sig rundt og mens han tænket på alle de ting Folk i byen snakket og man kunne høre det gad vide hvad han skulle lave i dag det var ikke sår godt af vide måske skulle han lære mere elver spog eller D væge spog aj det kunne det ikke blive
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Oct 5, 2010 13:06:45 GMT -5
Artemis begyndte langsomt at vågne. Hun kunne ikke sove ret meget mere, hendes krop var udhvilet og hun ville egentlig gerne vågne, så hun snart kunne komme op og måske arbejde lidt. Men hun vidste ikke om hun skulle arbejde, mon Tess ville undersøge det? Hun åbnede svagt sine øjne og opdagede at hun lå med hovedet på Durions brystkasse. Det føltes egentlig rart, men hun skulle op og helst snart, inden hun bare valgte at blive i sengen hele dagen, det ville jo ikke gøre nogen gavn overhoved. "Godmorgen," mumlede hun stille inden hun satte sig op. hun kunne mærke hans hånd inden under hendes trusser, hvor han rørte hendes balle. hun rødmede og rejste sig meget hurtigt op og kom ud fra sengen. "um.. måske.. øhm.. skulle jeg.." hun rødmede meget og hun følte sig underligt genert, men det havde hun jo ingen grund til. Artemis havde vist stadig sin natkjole på, det var da noget.
|
|
|
Post by Durion on Oct 5, 2010 13:15:19 GMT -5
Durion så stille på hinden og smilet sødt til Artemis det var rat af der var nolge hos ham for en gang skyld stille rajste han sig op og så på urt han måtte vist også se af komme op stille gik han hen til Artemis og gav et kys på munden som hun hadet gjort hved ham inden de hoppet i seng " jeg tænket på af tage dig og tess med i byen her snener jeg har nolge ting jeg skal ha ondet " han vente sig om mens han to morgen Køben på og stille sig hen mod artemis og lage panden mod hindens hoved et stille smil kom farm for ham hvad nu ville han sukket svagt og lage hovet hen over hinden og nusset hinden stille ned af ryggen mund hun ville blive glad for af de træ bar gik i byen hjerte harmet hvad skulle han dov gøre lige nu hvad skulle han dov lave det var svært af forstille sig af han hadet værte i seng med sin kusin og skulle få en tur til i dag han smilet lige sår hvad skulle han gøre i dag ind til de skulle ned i byen skulle han være sammen med Artemis han kunne godt huske hvad hun hadet sagt tess
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Oct 5, 2010 13:53:31 GMT -5
Hun så lidt på ham og rødmede, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige, hun havde ingen anelse om hvad hun skulle gøre. hans ord og kys overraskede hende, men det fik hende til at smile. Hun kiggede lidt på ham og tænkte sig godt om. "jeg.. jeg ved ikke om jeg skal arbejde i dag.. men måske kan vi godt komme med.. altså mig og Tess," sagde hun og smilede lidt. Hun så lidt genert ned, mens hun tog lidt fat i sin kjole og vred sine hænder lidt i den, hun følte sig genert over ingen grund, så det var da noget som hun ikke kunne give slip på. Artemis gik hurtigt ud på badeværelset inden hun gjorde noget dumt. Hun så sig i spejlet og så lidt overrasket på sit hår, som var helt filtreret. hun fandt en børste og begyndte at rede sit hår. Hvor var hendes sløjfer? Hun begyndte at kigge rundt, men da hun ikke kunne finde dem, satte hun sig ned og begyndte at græde.
|
|
|
Post by Durion on Oct 5, 2010 14:07:57 GMT -5
Durion hørte hinden græde og kunne gætte sig til hun mangle noget han fandt de ting hun hadet glemt og to dem mens han stille gik ind til hinden " er det dem her du mangler søde " svagt han med et stille smil stille satte han sig på wc et og tænkte sig stille om måske skulle han bar passe sig selv og lad hinden kom til ham han rømdet lidt over kinderne og begydet af hjælpe hinden med af sette dem på han så sig ind i spilet og kunne se han stade hadet han tænkte på det ham og tess hadet gjort det var stade nyt for ham men det føltes skundt stille gik han hen og fik noget andet tøj på " hmm jeg kan bar give jer fir jeg er jo prins " han smilet til artemis og vente sig om igen mod hinden vor var hun smuk bag fra han trødet hinden lidt da hun græd
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Oct 6, 2010 23:55:34 GMT -5
Hun havde set lidt på ham og var ved at springe op i luften af bare glæde. der var hendes sløjfer. Hun smilede lidt, men tårerne væltede stadig ned ad hendes kinder. Hun lod ham hjælpe hende, med at sætte hendes hår op. Da hun havde vendt sig imod spejlet og set hvordan det sad, mærkede hun hvordan han fik hende ind i hans favn. langsomt, lukkede hun sine øjne og slappede bare af. Det nyttede ikke noget at græde, men hun havde ikke vidst hvad hun skulle gøre, hvis hendes sløjfer var blevet væk eller gået i stykker, de betød nemlig meget for hende. Det var egentlig rart bare at stå sådan her, bare lade vær med at gøre noget og så bare tage det roligt. Artemis kiggede lidt på ham, hun havde jo ikke svaret på det som han havde sagt. "men... jeg tror ikke at der er nogen til at.. afløse os," mumlede hun stille og kiggede lidt op på ham.
|
|
|
Post by Durion on Oct 7, 2010 10:04:44 GMT -5
hmmmm det må vi lige se på der må dag være en der kan tage jeres plas " han smilet lidt da hun lage hovet ind mod hans bryst rolige støj han sin hånd ned mod den lille røv hun hadet og nusset den stille stille satte han sig med hinden på wc et nu skulle de to bar hygge han smilet rolige og tænkte lidt på hvad Tess lavet lige nu men han var vel lige glad stille kysset han hindens kind men sår den mund hun kunne lide ham lige som han anden kunsine kun han sage ikke mere han sad bar med sin lille kusine og lod hinden gøre hvad hun ville med ham tanken om af miste sine kusiner var voldsomt hvad skulle han dov gøre han snukket lige sår stille mens han mærket vågen Artemis slappet af " jeg holder meget af dig " visket han rolige med hinden hvad skulle han ellers sige han ville sår godt have en Sam tale han tænkte lidt skulle han finde ud af hvad Tess lavet eller skulle han prøve på af få ud af hans llle kusine nej nej det måtte vente " skal vi finde Tess " visket han " eller ville du være tæt på mig som vi er nu!" kom det fra ham
|
|
|
Post by Artemis & Tess on Oct 14, 2010 13:22:08 GMT -5
hun nikkede. måske var der nogen som kunne tage deres plads, hvis de skulle på arbejde. Hun håbede at hun havde fri, for hun ville gerne ned til byen og se sig rigtigt omkring, altså virkelig bare se sig omkring. Hun trykkede sig længere indtil ham, ikke fordi at hun havde lyst til noget, men fordi hun prøvede lidt at undgå hans hånd som var gledet længere ned end hun lige var vant til. Hun havde ikke regnet med at de ville sætte sig derude på badeværelset, men hun forhindrede ham ikke i at føre hende afsted, så hun sad der sammen med ham.Kyssende kom bag på hende, men hun sagde ikke noget til det, for hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre, så hun sad bare stille og så på ham med lidt forvirret øjne. hans ord, kom så meget bag på hende at hun spærrede øjne lidt op og blinkede, fuldkommen forvirret over hvad hun hørte. "øh..." kom det dumt fra hende. "Finde Tess tror jeg..."
|
|
|
Post by Durion on Oct 17, 2010 6:02:38 GMT -5
Han smilet lidt drilden til hinden " kom sår finder vi vores Kusine " han gik stille ud og to noget tøj på og mens han gik lidt rundt for af finde de ting han skulle have på han to to arm beskytter på som gjor af hans magi bliv stærke og han fandt en hals kede fram hm måske var det ikke lige det han skulle bruge han brugt den ikke måske skulle han give den til Tess da hun var det tættes på stille vente han sig om igen og så sig lidt til bage mod bade værelse en tjener kom ind " hvad ønsker de hr " kom det lidt duminern fra ham " jeg ville have du over tager Artemis plas ind til i i over morgen er det forstøde " manden tav lidt og nikket sår " som de ønsker hr " en kvinde kom nu ind for " hvad hvad kan jeg gøre for dig hr " Duiron så lidt på pigen og smile " du skal over tage Tess plas til i over morgen er det forståde " han smilet lidt og kikket på artemis hvad skulle de dov gøre ude hinanden stille smilet
|
|